< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje ćete saznati sve o mom šugavom i jadnom
životu koji stvarno nema smisla....bar ga ja ne vidim...
uživajte i oprostite ak sam dosadna.....


NEMOJTE MI SLAT LANCE SREĆE JER ONE
KOJI TO BUDU RADILI ĆU PRIJAVIT.......!!!!!!!!






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE CHITAM:

roby
nata
beta
fićo

SLIKICE......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJ BJACO TONY I JA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TONY I MIHAELA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MO I TONY..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NANA I MO...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TONY,MO I JA.....THE BEST...4 EVER..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NANA I JA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TONY I DRLJAČA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TONY,MO I MIMI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DINO I JA.....: )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SANELA I DINO....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
EKIPA IZ ŠKOLE....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HELE I JA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NATA I JA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SANELICA I JA.....

O MENI:

Ja sam jedna obična cura pod imenom matea koja najviše
vremena provodi uz frendove i mjuzu....
imam 15 godina i rođena sam 17.7.1992.
po horoskopu sam rak,što znači da sam jako
tvrdoglava i sve mora biti po mome....
nitko neće dirat ono što je moje.....
idem u srednju školu topusko,a živim u sisku...
upisala sam za fizioterapeuta jer mi se sviđa rad
sa ljudima....a i dobre su plače....heheh....
imam puno frendova....
NAJBOLJI: Morana:Daniel i Tony....
A POSLIJE NJIH: Nata,Hele,Daja,
Sanela,Beta,Mimi,
Nela,Katy,Roby,Zoky,
Tubić,Brle,Maši,Anna,Jeja,Nana,Dino,
Maria,Ivana J.,Mony,Mihaela,
Goga..........
obožavam ih užasno i ako me povrijede,ubit ću ih.....
al doslovno...slušam narodnjake i neke dobre techno...
nemam dečka nit mi treba....svi dečki su svinje.....čast iznimkama...
pussa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 23.12.2007.

eh da....smijem se a plače mi se...

evo mene opet...konačno sam dobila ono što sam htjela...
uz sebe imam dečka do kojeg mi je stvarno jako stalo i
u kojeg sam jako zaljubljena....super mi je s njim i obožavam
ga...ali sve je presavršeno da bi bilo istinito....dok je samnom
sve je super i prekrasno i najrađe bih da nikada ne prestane...
kad se dopisujemo totalno je drukčiji...odgovara mi prek kurca
i nikad nema vremena za mene...važnija mu je šugava telka
od mene...kad ga pitam zaš je tak hladan prema meni onak sjebano kaže da mi ne želi smetat...pihh...aj zamislite....koji jebeni,mutavi
izgovor....strašno...to još nikad nisam čula...stvarno mi se jebeno
sviđa i želim da ova veza potraje jer mi je već pun kurac
zajebancije i gluposti...al nažalost sve mi se više čini da ovo nikamo
ne vodi...voljela bih da mi netko može reći da sam paranoična i
da mi se to sve sam pričinjava....al jebiga jednostavno vidim kad je nekom stalo a kad ne ...ja se tu ko neka zadnja glupača trudim da
sve bude super,da njemu bude dobro samnom i da se ja osječam
ugodno uz njega al nekak mi ne uspjeva...
kad sam ga dobila sve je bilo super,bila sam presretna,a sad se osječam koda moj trud ne vrijedi..kao da mi je sve u jednom trenutku palo u vodu...nisam ni ja savršena al brate mili pa nemožeš mi se tak ponašat....ja bar pokušavam,trudim se svim silama a ti dragi moj ni da bi prstom pomaknuo...jebe se tebi...uglavnom....zbunjena sam totalno...al nema veze....

EVO POŠTO SAM OBEČALA, MORAM BAR DIO POSTA POSVETIT BORNI I KARLU...
E DA ...PA OTKUD DA POČNEM...KAD SMO SE UPOZNALI,MRZILI SMO SE I NISAM IH MOGLA SMISLIT JER SU ZAJEBANTI...A SAD IH JAKOO PUNO VOJIM...TOLKO SU PUNO TOGA NAPRAVILI ZA MENE I TO IM NIKADA NEĆU ZABORAVIT..MISLIM DA ME BORNA RAZUMIJE I SVAKIM SVOJIM ZAGRLJAJEM I SA SVAKOM SVOJOM RIJEČI ME RAZVESELI I NAPRAVI DA ZABORAVIM NA SVE PROBLEME....A OPET KARLO,NJEGA KAD SAMO VIDIM NEMOGU OSTAT RAVNODUŠNA....UGLAVNOM OBOŽAVAM IH I JAKO MI JE DRAGO ŠTO SMO SAD DOBRI I ŠTO SMO ZABORAVILI SVA ONA SRANJA OD PRIJE...JAKO MI PUNO ZNAČE I DRAGO MI JE ŠTO IH IMAM UZ SEBE....ZNAM DA MOGU RAČUNAT NA NJIH A I ONI ISTO TAKO MOGU RAČUNAT NA MENE...VOJIM VAS JAKOOOOOO PUNOOOOOO!!!!!!!!KISSICH

|Komentiraj 4| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.