Noćna mora

ponedjeljak, 04.07.2005.

PRVI BLOG!!!!!

Pozdrav svima,
nije naodmet reći da Vam se obraćam iz Rijeke i to po prvi puta....Surfao sam i surfao te dosta pročitao blogova pa si sam rekoh:zašto ne i ja?
Ne zovem se zalud "Noćna mora" jer obozavam Malnara i ekipu........I zato ovim putem želim pozvati sve štovatelje istog da mi se priključe....Toliko o tome zašto "Noćna mora".
Mogu Vam se pohvaliti da sam osnivač jednog novog nogometnog kluba iz Rijeke.Uskoro počinjemo s natjecanjem, našli smo igrače i to dosta dobre s obzirom da ćemo početi naravno s zadnjom ligom.
No, problem je uvijek - LOVA!Ganjamo sponzore, a možeš misliti koji su odgovori.U klubu će funkcionirati i mladji uzrasti, pa s te strane gledano- nije bačen novac...
Toliko o nogometu...Danas sam se prvi puta okupao i to u Bakarcu,po jakom vjetru i poprilično neugodnoj vodi koja nije bila baš topla....No, bio sam s jednom frendicom koja jako dobro izgleda,
a naš odnos je kao brat i sestra...Ponekad se pitam,da li bih trebao potegnuti to pitanje na viši nivo,odnosno učiniti korak dalje....Ima li koja cura za koji pametan savjet?
Volio bih također da mi se javi što više ljudi s Riječkog područja, no i oni drugi su dobrodošli...
Toliko za ovaj put......pozdrav svima,a naročito curama...

- 01:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pisati ću o svakodnevnim problemima s kojima se susrećem i ne samo o njima...

Linkovi