< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



MAIL
nana54@net.hr

MSN
nana_shm@hotmail.com

ICQ
205-315-422


Linkovi

BLOG
MYSPACE
OGAME
FREDART


mala lee
Nyma
Kia
negative creep
Q
Seni
Pixy
Ludi




SLUŠAM:
Glazba čini veliki dio mog života, možda preveliki, ali bez nje ne bih mogla preživjeti ni jedan dan.
Glazbeni ukus mi je nedefiniran i slušam pretežito ove glazbenike-
(in alphabetical order of what I have in my media player)

*30 seconds to Mars
*Arctic Monkeys
*Athlete
*The Beatles
*Billy Talent
*Bruce Springsteen
*Coldplay
*Death cab for cutie
*Fall out boy
*Franz Ferdinand
*The Horrors
*James Morrison
*John Lennon
*Kaiser Chiefs
*Kill Hannah
*Klaxons
*Mando Diao
*Marilyn Manson
*Mumm-ra
*Nada Surf
*Oasis
*Panic at the disco
*Placebo
*Razorlight
*Sugarplum Fairy
*Taking Back Sunday
*The View
*The Vines
*The Who

OSNOVNO:

rođena:05.04
polaznica:matemetičke gimnazije
voli:glazbu!, klizanje, druženje, nogomet (Juventus, Češka reprezentacija) mange i anime (Bleach, Death note, Saiyuki, Naruto, Lain, Elfen Lied, Blood+, Busrt angel, itd…)
naj serije: Taken, Dead like me, Simpsonsi, Futurama
naj filmovi: Misteriozni znakovi, Star wars, Matrix, Hannibal, Lords of Dogtown, Corpse bride, The nightmare before Christmas i mnogo drugih
divim se:Tim Burton, Steven Spielberg, John Lennon...

ponedjeljak, 30.06.2008.

Update =P

Joj ljudi moji kaj da vam kažem?
Mene nema nigdje trenutno.
Do sad je bila matura...
~da istina je, maturirala sam xD napokon je i to gotovo!~
...a od sad će biti upisi na fax.
Ne prestaje moja želja za farmacijom,
tako da mi je to još uvijek prvi izbor.
Al eto, drugi izbor mi je agronomija,
pa ćemo vidjeti kako će to proći.

Inače niš posebno ne radim, malo vatrogasci, puno neta, malo dizajniram i tak.
Ako imate kakvih želja za dizajne samo mi se javite. naughty
Primjeri mojih djela DVD Staro Čiče i Iva.

Imam novog ljubimca, zove se Keksić. rofl


Nešt sam se malo bacila i u fotografiju,
tak da će se ovo ljeto radit da se kupi bolji fotić
i krene dalje sa tim mojim planovima. rolleyes

Al eto to je to za sad, moram učit za fax tak da mogu ić na miru na more
i iznenadit mamu možda jedan dan... belj
Daj mi Bože snage za to! xD
Pozz ljudi!

I'm listening... (8) - Print, Print!! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>