Welcome to my world...I am Nixie...the Chosen!

subota, 10.03.2007.

Smrt ili...?

Image Hosted by ImageShack.us- ja -

Stala sam ispod harpija. Kelena me uhvatila za vrat. Stiskala je svoje kandže oko mojeg vrata, a je sam se polako gušila...

***

Probudila sam se...ne znam gdje. Ako sam se uopće probudila. Možda sam i sanjala... A možda uopće nisam zaspala, možda sam umrla? Pitanja su mi se skupljala u glavi. Odjednom se pojavila žena. Samo stvorila ispred mene. Bez riječi mi je pružila predmet koji je ličio na kuglu. U kugli se ocrtavao moj život. Samo tako, moj cijeli život se stvarao ispred mene. Ruke su mi drhtale i navirala su mi sijećanja. Suza mi se pojavila u kutu oka. Pogledala sam prema ženi.

JA: Jesam li mrtva?
ONA: Ne...ne još...
JA: Gdje sam?
ONA: Doći će vrijeme kada ćeš saznati...
JA: Zašto sve govoriš u zagonetkama? Tko si ti uopće?
ONA: Nije važno... sada je vrijeme da se vratiš...budi sigurna da ćemo se opet sresti...

Sve je nestalo i ja sam se vratila u šumu. Svi su me pitali gdje sam bila. A ja nisam znala odgovoriti...

10.03.2007. u 18:46 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bilo je to davno, još u vrijeme kada su nimfe i vile, himere i kentauri, harpije i pegazi slobodno koračali Zemljom, dok su još duhovi šuma i mora vladali svijetom. Ali nitko nije primjetio da je tu i još jedna, sasvim nevažna nimfa sve dok nisu saznala da je ona Izabrana...a to sam bila ja...

Likovi

Image Hosted by ImageShack.us

Ja, dakle Nixie.
Nimfa sam. Volim sve što vole i druge nimfe. Plesanje u šumi, među drvećem...druženje sa vilama i drugim mitskim bićima...pomaganje ljudima. Ne volim seoske vještice i vračare jer pokušavaju utjecati na naše moći. Svaka nimfa ima posebnu sposobnost tj. moć. Ja mogu izlječiti rane i utjecati na rast biljaka oko mene, ali moje moći još nisu potpuno razvijene. Uskoro će se sav moj život potpuno promijeniti. Dobrodošli u moj svijet.

Image Hosted by ImageShack.us

Leda
Nimfa kao i ja. Ima smeđe oči, dugu smeđu kosu. Malo je plašljiva kada vidi nekoga novog, ali kada je bolje upoznate shvait ćete da je dobra prijateljica i da joj možete u potpunosti vjerovati. Može pričati sa životinjama i dozivati ih mislima. Ima prekrasnog pegaza.

Image Hosted by ImageShack.us - Ledin pegas White -

Image Hosted by ImageShack.us

Anna
Šumska vila. Slična je nama, nimfama. Obično zajedno šetamo po šumi... Kao i sve ostale šumske vile ima plavu kosu i blistavo-zelene oči. Pouzdana je i odlučna.

Image Hosted by ImageShack.us

Belle
Ima svijetlo-smeđu kosu i zelene oči. Nimfa je. Voli životinje, posebno ptice i leptire. Može se stopiti s zemljom i biti neko vrjeme u podzemlju. Jako je pričljiva i voli se zabavljati.

Image Hosted by ImageShack.us

Daphne
Snježna vila. Može zaleđivati sve oko sebe i pretvoriti se u pahuljicu snijega. Ima crnu kosu i zelene oči. Dobra je prijateljica.