Welcome to my world...I am Nixie...the Chosen!

subota, 03.03.2007.

Zabava i ples

Image Hosted by ImageShack.us -Jednorozi-

Nije to bio sasvim običan dan. U zraku se osjećala svečana atmnosfera, pa ipak je danas prvi dan proljeća. Nama nimfama je to najposebniji i najljepši dan u godini. Ostale nimfe, kao i ja pripremale su se za večerašnju zabavu i ples u čast proljeća. Svaka je imala zadaću na osnovi svojih moći. Ja sam bila zadužena za cvijeće. Zabava će se održati na velikoj čistini u srcu šume. Sve je moralo biti savršeno. Otišla sam dublje u šumu. Leda je pošla samnom. Morala sam ubrati posebne zimzelene grančice za vijence od cvijeća. Ubrzo je došlo i vrijeme proslave. Nimfe su se skupile u krug zajedno sa vilama, pegazima i jednorozima. Sve je bilo savršeno. Ples je počeo. Lagani ritmovi Šumskih frula i šumovi harfe ispunjavali su zrak. Odjednom mi je Leda šapnula u uho...

LEDA: Osjećam smrad harpija zraku.
JA: Sigurno ti se pričinilo...

Ali znala sam da se Ledi nikad ništa ne pričinjava. I ja sam počela osječati truli miris harpija.
LEDA: Vrebaju iznad nas.
JA: Ne, ne vrebaju iznad nas.
LEDA: Da, vrebaju i ti to najbolje znaš.
JA: Ne budi luda...
LEDA: Ja idem dići uzbunu, a ti kako hoćeš.

Nisam joj ni stigla odgovoriti već mi je nestala iz vidokruga. Malo kasnije oglasila su se Zvona, znak za uzbunu. Nimfe i vile su počele nezadovoljno mrmljati. Nakon nekoliko sekundi netko je povikao.
NETKO: Harpije! Harpije nam se približavaju! Harpije Kelena (tamna), Ela (okretna poput oluje, goropadna) i Okipeta (brzoleta)!

Nebo se naglo smračilo. U mraku su se nadzirale tri još mračnije siluete. Pratio ih je smrad trulog raspadajućed mesa. Ostale nimfe i vile su počele bezglavo juriti, samo sam se ja odvažila približiti...

nastavlja se...

Image Hosted by ImageShack.us - Jedna od harpija -

03.03.2007. u 16:29 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bilo je to davno, još u vrijeme kada su nimfe i vile, himere i kentauri, harpije i pegazi slobodno koračali Zemljom, dok su još duhovi šuma i mora vladali svijetom. Ali nitko nije primjetio da je tu i još jedna, sasvim nevažna nimfa sve dok nisu saznala da je ona Izabrana...a to sam bila ja...

Likovi

Image Hosted by ImageShack.us

Ja, dakle Nixie.
Nimfa sam. Volim sve što vole i druge nimfe. Plesanje u šumi, među drvećem...druženje sa vilama i drugim mitskim bićima...pomaganje ljudima. Ne volim seoske vještice i vračare jer pokušavaju utjecati na naše moći. Svaka nimfa ima posebnu sposobnost tj. moć. Ja mogu izlječiti rane i utjecati na rast biljaka oko mene, ali moje moći još nisu potpuno razvijene. Uskoro će se sav moj život potpuno promijeniti. Dobrodošli u moj svijet.

Image Hosted by ImageShack.us

Leda
Nimfa kao i ja. Ima smeđe oči, dugu smeđu kosu. Malo je plašljiva kada vidi nekoga novog, ali kada je bolje upoznate shvait ćete da je dobra prijateljica i da joj možete u potpunosti vjerovati. Može pričati sa životinjama i dozivati ih mislima. Ima prekrasnog pegaza.

Image Hosted by ImageShack.us - Ledin pegas White -

Image Hosted by ImageShack.us

Anna
Šumska vila. Slična je nama, nimfama. Obično zajedno šetamo po šumi... Kao i sve ostale šumske vile ima plavu kosu i blistavo-zelene oči. Pouzdana je i odlučna.

Image Hosted by ImageShack.us

Belle
Ima svijetlo-smeđu kosu i zelene oči. Nimfa je. Voli životinje, posebno ptice i leptire. Može se stopiti s zemljom i biti neko vrjeme u podzemlju. Jako je pričljiva i voli se zabavljati.

Image Hosted by ImageShack.us

Daphne
Snježna vila. Može zaleđivati sve oko sebe i pretvoriti se u pahuljicu snijega. Ima crnu kosu i zelene oči. Dobra je prijateljica.