nitko nije otok

srijeda, 18.02.2009.

Image Hosted by ImageShack.us










Letjeli avionom bosanac, hrvat, srbin, slovenac, crnogorac, albanac i makedonac. Hrvat je pilot a bosanac mu pomoćnik. Pokvari se avion i trebaju iskočiti sa padobranom ali ima 6 padobrana a njih 7.
Kaze srbin : "Daj meni jedan padobran, jer ako se meni sta dogodi, svi je nagrebusili, znate vi kakvi smo mi srbi".
Bosanac mu dadne.
"Šteta bi bilo da ja poginem", kaze crnogorac, nas ima najmanje.
Bosanac dadne i njemu.
Albanac kaže : "Ako ja poginem ko' će vam praviti koljače i ljimunad.
Bosanac dadne i njemu.
"Ako ja poginem od koga će te kupovati voće i povrće, vino....reče Makedonac.
Bosanac dadne i njemu.
"Ja sam najpametniji od vas sviju, steta bi bilo da jedna takva inteligencija pogine", kaže slovenac.
Bosanac dadne i njemu.
Ostali u avionu bosanac i hrvat. Kaže hrvat bosancu : " .ebo ti mater glupu, a šta cemo sada mi, jedan padobran a nas dvojica.
Ma ne sikiraj se jarane, imamo mi dva padobrana.
"Kako" - kaže hrvat ?
Pa fino, ja sam slovencu dao rusak, on je najpametniji, snaći će se on do zemlje.






> Što kaže muškarac (u odnosu na nacionalne, vjerske, političke i
> mentalne preference) svojoj ženi, kada mu ona sa koferom u ruci
> objasni da ga ostavlja zbog drugog:
>
> Ateist: Ne vjerujem.
> Budista: Samo da si ti sretna...
> Katolik: Ja sam kriv.
> Židov: Vratit ću ti!
> Pravoslavac: Samo da je naš!
> Agnostik: Zašto nemaš obojicu?
> Musliman: Jedna manje više
> Melankolik: Ubit ću se
> Klerik: Ubit ću te
> Apatik: Dobro...
> Pesimist: Znao sam...
> Optimist: Uzmi ključ - za svaki slučaj
> Realist: To je moj kofer
> Naivac: Kad se vraćaš?
> Racionalist: Nemaš argumenata
> Skeptik: Jesi sigurna?
> Romantik: Ali ja te volim!
> Filozof: Zašto baš danas?
> Odvjetnik: To će te puno koštati
> Bankar: To će me puno koštati
> Japi: Kolika mu je plaća?
> Liberal: Konačno slobodan!
> Komunist: Dužan sam da te dijelim
> Zelen: Idi biciklom
> Klerikalac: Griješila si...
> Socialdemokrat: Poštujem tvoju odluku
> Slovenac: Samo da nije Hrvat!
> Hrvat: Samo da nije Slovenac!
> Albanac: Samo da nije Srbin!
> Srbin: Samo da nije Šiptar!
> Bosanac : Mrš u pičku materinu!

- 16:00 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.