nitko nije otok

utorak, 25.03.2008.

Šta mi je?

Šta kazati?
Recitaciju ili monolog?
Možda bolje recitaciju?
Ili ipak monolog?
Ili recitaciju?
Ma, ipak monolog!

Ne radim, linčarim, cili dan.
Ubio me današnji nerad.
Bome nije lako ništa ne radit.
Cili dan stolica, trosjed, stolica.
Do podne još kako tako, popodne ka i vrime, sva sam se usukala, u sebe.
Neda mi se rič progovorit.
Sad već dvi ure provjeravam termostat.
Možda me neko od mojih zajebava?
Vruće mi za popizdit, derem se, ko je nahajco grijanje, jebem mu majku ?
Čelo mi mokro, oblilo me i po prsima, pušem.
Znate li vi koja je rata plina, smanji toooooooo!!!!!!!
Ne budi lina, provjeravam, kad ono termostat na mistu kako triba bit.
A neš me sad i ti zajebavat, stavljam ga na O!
Lipo sam se ohladila.
Ali neka mala snaga!
Moram uzet koji zalogaj.
Pa tuci po šunki, jajima, francuskoj, bananama.
Pušem.
Stenjem.
Vruće mi za popizdit.
Opet je neko upalio grijanje.
Ili ipak nije.
Ma, vidi, sva sam mokra.

- 18:51 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.