nitko nije otok

ponedjeljak, 14.01.2008.

na kraju dana


music player
I made this music player at MyFlashFetish.com.



Prvi radni dan.
Nakon tri tjedna odmora.
Neću brojati dežurstva.
Cijeli vikend misao u glavi: fala blogu što radni tjedan počinje popodnevnom smjenom.
Zašto?
Zato što faraon ujutro šizi,viće,urliće,dijeli otkaze, lupa vratima, prostaći i prijeti.
Oko podneva se ispuše,
povuće u odaje,
i ne izlazi do pol dva dva.
Tada odlazi.
Ili se ispuše,
i ode
odmah.
Lijepo radno vrijeme,
i vrlo stručno.

Rano ranojutarnja kavica bila je podrška Rokeru jer je stara Astra morala na sistematski kod električara.
Inaće sam spavalica.
Kad se može.
Kad se ne radi ujutro.

Odlazak na blog i čitanje postova na kraju me rastužilo.
Jedno meni drago oko jutros je plakalo.
Osjetila sam svu tugu i makla se sa kompa.

Još sam se malo metiljala po stanu,
vuku stavila puder,
zalakirala mu dlaku,
i
otišla
na robiju.

Faraon je prvi radni dan bio u velikom poslu,
van piramide.
Oko11 došao, i u žurbi, otišao.
Robovi veseli.
Nema psihoze.
Radi se normalno, sve štima, ali nitko nije napet.
Prvi radni dan prošao super.

Nisam baš nešto raspoložena.
Još mi je u glavi oko koje je jutros plakalo.


- 22:58 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.