nitko nije otok

ponedjeljak, 01.10.2007.

Lupus

Najlakše se zezat na vlastiti račun.
Barem si siguran da se neće nitko naljutiti. Osim ako nisi u horoskopu blizanac, pa ipak jedan od njih dvojice popizdi. S blizancima nikad ne znaš.
Dobro sam, hvala na pitanju.
Fata je još bolje. Pretrage je obavila. Radi punom parom. Čeka neke nalaze, još jedno dva tjedna. Tek onda terapija.
E, sad , Fata se nada terapiji sexom, ono kad piše na antibiotiku svakih 6 sati, ali ja mislim da ništa od toga. Kako ide ona stara: što je babi milo, to se babi snilo.

Ide vic:
Našli se Englez, Francuz i Mujo i pričaju čija je žena najružnija.
Kaže Englez : e moja ima tako velike uši, pokriju joj pola glave.
Kaže Francuz : nije to ništa, moja ima tako veliku guzicu, da nju uopće ne vidiš.
Kaže Mujo : ma nije to ništa, idete sad k meni da vidite moju.
Došli oni, zove Mujo Fatu da dođe, da je pokaže.
Kaže Fata :Mujo, da stavim vreću na glavu?
Kaže Mujo : ne treba, neću te jebavat, samo da te ljudi vide.

PS.

Vic nema nikakve veze s menom. Vuk napo Fatu.

- 18:05 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.