nitko nije otok

četvrtak, 12.07.2007.

Piši mi, i dođi Opet na Stari grad

Odlazim u jutro na zasluženi odmor.
Odlazim na more.
Odlazim dušu nahraniti mirisima, vjetrovima, šumovima, okusima.
Nisam pisala zadnje vrijeme.
Što nisam stigla, što mi se nije dalo, što od umora, a najviše što mi je pasala dobra zezancija komentarima, po blogovima.
Nema me do 02.09. Čuvajte mi blog i nemojte me zaboravit.
Moji najdraži blogeri.: Opaljena, Wanda, Brod u boci, Čiovka, Suncokretić, Da sam mudra, Slatko gorko, MiniMaxin, Greentea, Fizikalac, Kenguur, Ima jedan svijet, Grintavac,Promatram razmišljam, Ledena,Slonić,Levant, zuzayok, obadžo,mamaseneda....MISLIT ĆU NA VAS!
Velika pusa svima i sigurno ću pokušat nać neki internet kafić da se javim kojim komentarom, JER NE ZNAM KAKO ĆU IZDRŽATI BEZ BLOGA I VAS.

- 01:29 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.