izbjeglice
14.09.2015. 17:52, ponedjeljak

Znate ono kad vam se dogodi da nešto znate unaprijed? Ili pjevate istu pjesmu u sebi kao osoba do vas? Ili se probudiš ujutro i kroz glavu ti proleti neki film pa skužiš da je danas na tv-u? Ono, na momente kao da imaš pristup tom svom bezvremenskom znanju i događajima.. kao da na tren oslabe ovi filteri koje smo dobili spuštanjem na zemlju u ova naša tijela.. e kad se to dogodi onda se baš super osjećam, kao npr. sad, pomislim na ovaj blog nakon ajme vremena i vidim kolega bloger s vjeraufanjeiljubav pita za mene prije par dana.
Eto.. pa ti sad meni reci da nije sve povezano.. baš znam zvučat ko newage primitivac omg :D

I tako.. dok čekam da mi se oladi filovana paprika (koju btw jedem već treći dan.. al ko je vidio kuhat to za jedan obrok.. mislim.. ko i sarma ne.. uvijek u neku kantu to zbubetaš, neće se bacit) napišem nešto, čisto da se vidi da sam još tu.

*u ovom dijelu pisanja posta sam već pojeo paprike, nisam ništ pametno jeo danas, a već noć pada, jebga gladni radni narode

Nego, čitao sam o izbjeglicama i tom kak Mađari zatvaraju granicu pa sam zato nazvao post tako, pa da ne propadne idem sad filozofirat o tom...

Ko prvo, ovozemaljski problem izbjeglica... nisu mi apsolutno jasni ovi europski glaševine! Pa koji kurac (o psovanju bi mogo napisat jednom post baš, kome smeta nek ne čita ;) misle oni kuda će sva ta raja krenut? Sranja u Siriji traju već neko vrijeme, a ovaj rat od 2011. Uz to od početka rata polovica stanovništva je morala napustit domove, a to je 9.5 mil ljudi i polovica od toga je van zemlje. I šta radi Europa za to vrijeme? Ja stvarno ne znam, jesu oni mislili da će sav taj narod krenut u Japan il kud.. ili možda ostat u Turskoj, Jordanu? Mislim to je jedna cijela Hrvatska!!
Naravno da će ić tamo di je bolje, a još imaju sreću da su im bliske bogate zemlje prilično zatvorene i male uz iznimku Saudijske Arabije koja je nakon kritika sa zapada rekla kak je od početka rata primila 2.5 mil Sirijaca. No, na stranu to tko je koliko primio. Kuda bi vi išli radije? Dal bi nastavili život u nekoj od zemalja iz okruženja? S tim da znate da se tu puške nisu spuštale.. ma zapravo ne sjećate se kad su dignute uopće i za koji kurac se uopće puca.
Mogu otić iz Sirije u Tursku ili Jordan ili Libanon... al dal si tu želim budućnost? Ja prvi ne bi.. I to su ti ljudi koji dolaze u Europu, prijestolnicu kulture i svega dobrog, otvorenih granica, prosperiteta... blabla
I što ih dočeka? Dočeka ih Sirija. Ta bogata Europa nije za svo to vrijeme mogla pripremit program zbrinjavanja i integracije. Jebote pa za 5 godina su mogli izgradit cijeli grad za te ljude... Ali meni se nekak čini da se glavešine boje, boji se i narod i to čujemo i čitamo svakodnevno od kad je počela izbjeglička kriza... Prije koju godinu sam čitao dansku studiju koja kaže da su došli do zaključaka kak je muslimane odnosno ljude s tih prostora jako teško potpuno integrirat u zapadno društvo. Jednostavno asimilacija ne prolazi zbog velikih kulturoloških i inih razlika. To pišu njihovi stručnjaci nakon godina rada sa raznim imigrantima. Ok, ja isto ne sumnjam u to. Al jebote ti ljudi dolaze po pomoć, zajebi integraciju, daj im šansu i ponašaj se prema njima ko prema ljudima.
A ovi mamlazi što bi ih tjerali sve nazad jer jebiga oni nose kalifat u Europu, a i u tim glavešinama čuče ti mamlazi inače se ovo ne bi događalo. Pa kak vas nije sram, po meni je to korijen problema. Opet ta religija, opet ta krutost i strah. Muka mi je više od vaših uvjerenja i religija koje prije nego što pruže čovjeku ruku prepipaju dal nosi bombe. Te Isuse kojima se vi divite ja ne znam.. mora da sam pogrešne knjige čitao...
Te izbjeglice su problem.. duhovne.. provlače se kroz žičane ograde ovozemaljskih sranja.. kad će neki novi program zbrinjavanja i integracije duha.. trenutni niš ne valjaju..

Ili najbolje da bacimo bombu i pobijemo sirotinju, nevjernike, neistomišljenike, tupave, bolesne i ružne.. to da.. to je to..