Hiperborealni vjetrovi

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Hiperborealni? Hyperborea je prema starogrčkoj predaji zemlja vječnog sunca i ljeta, a nalazi se, kao što to i ime kaže, negdje iza sjevernih vjetrova. Prema jednoj od teorija, riječ je o Kini.
Vjetrovi? Možda i nisu baš sjeverni, ali mojim dolaskom ovamo definitivno su postali mnogo učestaliji. A ovako lagani lahor, eto, dopire čak i do domovine.

Povijest bolesti
Ubrzo pošto sam došao ovamo (Kina, Wuhan), ukratko sam opisao svoje prve dojmove i, poslavši im to na e-mail, zagnjavio svoj najuži krug poznanika. Budući da mi se dopalo to prvo iskustvo, malo pomalo sam počeo eksperimentirati sa sve većim i učestalijim tekstovima te time maltretirati sve veći i veći broj ljudi. Kako to obično i biva, ubrzo sam mahnito zlostavljao sve do čijih sam e-mailova mogao doći. Danas, nakon više od godine dana zlostavljačkog staža, svjestan sam da mi više nema povratka nazad, da sam ovisnik i da me ove dosadašnje doze više ne mogu zadovoljiti. Da, došlo je vrijeme da počnem pisati blog.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kombiji. Kabrioleti. Kupei...
Flaširani svjetovi.
Očevi. I sinovi.
Parlamenti
Filijale. Uredi. Birokrate.
Svjetovi. Maleni. Ali ne u bocama.
glupani
kentakislimovi
Vjetrovi. Samo.
djedovi
sajmišća
strinovi
talibanovi
koff-koffeinovi
ne odveć bijelo
osloboditelji
Dernistori
Depozitorijumi

Vrijeđajte autora u četiri oka: pklatg@gmail.com

10.09.2008., srijeda

Last time I saw James

Bilo je to samo prljavo ribarsko naselje prekoputa tisucama kilometargodina dalekog Hongkonga. Dok Maleni Veliki Covjek nije odlucio za probu pustiti kapitalisticko sugavo pseto s lanca.
Da bi ubrzo isto pokazalo svoje pravo lice zvijeri te sada, cetvrt stoljeca kasnije, deset milijuna i jedan mrav žive, rade i spavaju u mravljem gradu, ispod velike kruške u hladu. Ovaj jedan mrav je zapravo cvrcak, ali trenutno se trudi biti mravom. I iako nije ozenio umjetnicku klizacicu, obicno uvecer sam pije pred televizorom. Cvrci su ponekad skloni tome.
Shenzhen je jedan od rijekih gradova u Kini koji se unatoc ogromnom priljevu ljudi, a zahvaljujuci jos vecem priljevu novca, uspijevao siriti koliko-toliko planski. Te izrastao u, zapadnjackimodernoarhitekturno, cisto, sirokim, funkcionalnim avenijama te zelenilom prosarano, cudoviste bez duse. U kojem se treba zavlaciti u skrovite pokrajnje ulicice ne bi li se naslo ista od one drage mi prljavstine, kaosa i buke svojstvenih Istoku. Cudoviste koje bez imalo dusegrizja prozdire zivote desetak milijuna mrava u lovu za kapitalistickim snom. Neki love malo aktivnije pa su tako gradski oci zabranili skutere jer inace drumski razbojnici na istima u prolazu otimaju mobitele, torbice, kamere i sve drugo sto bi ih moglo pribliziti Snu. A kada su se prolaznici naucili cvrsto oko zapesca omotati svoju pokretnu imovinu, drumski su se razbojnici naoruzali nozevima te poceli plijen odnositi skupa sa sakama vlasnika.
J. je zena par dana ranije u parku ostala bez kamere. Saku jos uvijek ima, iako stoji pod cudnim kutem jer je jos jedan ocajni lovac na bolji zivot, u pokusajima da skine kameru s ruke, uspio istegnuti nekoliko ligamenata te dislocirati pokoju kost.
Polako ispijamo pive pred ugasenim televizorom. Gitara u jednom kutu, i klavijature u drugom, bas kao i mi, sute o nekim drugim vremenima.
A macak se s frizidera lijeno premjesta na balkon, i gleda nekud u daljinu.

- 07:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>