Samo M O R U virujen !

16 listopad 2016





Klik na sliku :)





Samo moru virujen,
more sluša, ja mu pričan priče.
Samo moru virujen,
ono šumi, pušta me da vičen.

Samo moru virujen,
more liči, more rane vida.
Samo moru kažen sve,
more sluša pa me ispovida...

Samo moru virujen,
samo valu, oseki i plimi.
Kada svi me ostave,
more širi ruke da me primi.

Samo moru virujen,
more liči, more rane vida.
Samo moru kažen sve,
more sluša pa me ispovida...

Samo moru virujen,
more sluša pa me osokoli.
Samo moru virujen,
samo more znade da te volin.

Samo moru virujen,
more liči, more rane vida.
Samo moru kažen sve,
more sluša pa me ispovida...


autor stihova... Krste Juras

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.