window.defaultStatus="...anđeo s greškom... "


...fuca 4 life :P...

lllllllllllllllllWho would come down to earth just to please me?
lllllllllllllllll You are my heaven tonight.

Život je kao bajka u kojoj nema izlaza.
Samo završetak.
No one ever dares to speak.There's nothing but fantasy.
Itekako me proždireš iznutra.
Uzdići ću se više od tebe.
Bit ćeš manji, pa ćeš vidjet koliko ti značim.
Udišem te.
Udišeš me.
A tako smo otrovni jedno za drugo.
A tako smo stvoreni jedno za drugo.
Kao stanovita individua, imam neke stavove koje ne mijenjam ni zbog koga, dušo, čak ni zbog tebe.
Slatkoriječivost ti je bila uvijek jača strana.
Ali ja gledam događaje, ne riječi.
Zato, jebemu, ostani ovu noć samnom.
If my body starts to shiver, hold me.
Hold me tight.
So, lately i've been wondering who will be there to take my place?
When I'm gone, you'll need love.

Možda nađem način da se vratim.
Ali moglo bi biti pogubno.
Volim te, znaš.
Just call me whenever you're horny.XD.

Everybody wants me to be what they want me to be.
Will you wait for me at the end of the road?

Image Hosted by ImageShack.us

bili na izletu petak-subota
krk, selce, motovun, pula, hum i obližnja mjestašca.
bilo jebački.
odlično, tak smo se nekak svi zbližili, predobro.
(neki su se malo više zbližili od ostalih ^^)
neću previše pisat o izletu, ne bi trebali baš sve znat,
a i glavno je da je bilo jebački.
jedva čekam ove praznike sad za sve svete, sisvete or whatever kako god
treba mi malo odmora od škole
danas sam recimo učinila nešto neobično za mene
pokraj svog rocka, metala i punka iskopala sam shakirin cd
i plesala trbušni ples sa onim zveckavim za oko struka
i jebeno mi je bilo
plešem kad mi se pleše
smijem kad mi se smije
vrištim kad mi se vrišti
pizdim kad mi se pizdi
jedino ne plačem kad mi se plače
jer mi se nikad ne plače
to me hrani i uzdiže
u našoj društvenoj fauni često paradiraju pauni.

pikčr time:

Žak pijančina XD
Image Hosted by ImageShack.us

Lino & ja
Image Hosted by ImageShack.us

Smeće na okupu XD
Image Hosted by ImageShack.us

Trač partija u 6 ujutro XD
Image Hosted by ImageShack.us



Truly yours,

*...anđeo s greškom...*


23.10.2006. | 16:32 | 21 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



JA SAM:
Ime:nevermind...
Spol:I'm a chick
I don't have
a dick:)!
God.:15
Horoskop:bik
Izlazim:Zvuk,Ribnjak
VOLIM

->gitare,pogotovo
moju solo
'Fendericu'
->rock,malo metala
i punka
->mm-a, him,
ramonese,
megadeath,
pink floyd,
deep purple,
p.o.d.,boba
marleya,zeppeline,
deep purple,
doorse,
hammerfall,
psihomodo pop,
tbf,daleka obala,
azra,iron maiden,
guns'n'roses....
->crnu boju
->starke,marte
->crnu magiju i takve
neke misterije...
->vadit krv
->groblja
->snijeg,sunce
->Ž V A K E
->spavati
->zmije
->zajebanciju
->smijeh
->biljar
->kavu,vodku:)
->BITI SAMA DOMA
NE VOLIM:
->hranu koju ne volim
->ulizice
->bahatost
->depresiju
->preseravanje
->thompsona
->neke ljude...
MRZIM:
->(Vritni) britni,
xtinu,us5,tokio
hotel,pop i te pederčiće
i lezbače...
->matematiku
->kad mi pukne
žica na gitari...
->rasizam i nacionalizam
->rastanke...




ako ikad dobijete neku neobjašnjivu
želju da mi se javite,možete na
sljedećim lokacijama:
icq: -345-687-675
msn,mail:-i_live_to_die_666

Image Hosted by ImageShack.us
...deica...
...dariaNULApunk...
...punisher...
...prasica...
...forgotten soul...
...litle angelfuck...
...V4MP1r3...
...angel dust...
...kikec...
...kiwi girl...
...hoti...
...petra the punk...
...punk girl...
...dvd...
...kroki kroket...
...r.i.p...
...sloboda je žena...
...sylph...
...void of light...
...ribnjak..


ak neko oće bit u linkovima,
nek ostavi komentar, il nek mi se neak javi.

p.s
GRIČKA VJEŠTICA
ekstra jako pivo

Boja: nježno mutno rubin crveno
Okus: lagan, aromatičan, bogate i
fine slatkoće i uravnotežene
arome
Ekstrakt: 15%
Alkohol: 7%
Služiti ohlađeno na 5°
uz gustu bijelu pijenu


Dimmu Borgir-Metal Heart

It is 1999
The human race has to face it
They are confronted with the truth
It's secret--mysterious

A surgeon said it in the news
The human race is dying
But the result is no disease
Searching for you

Metal heart--metal heart
They found it everywhere
Metal heart--metal heart
Lifeless piece of steel

The scaring fact was even told
Total confusion
They found the same nightmare
Heartbeats--time bombs

Metal heart--metal heart
Unplugged they're dying
Metal heart--metal heart
Unplugged they die

Metal heart--metal heart
They found it everywhere
Metal heart--metal heart
Lifeless piece of steel

Metal heart--metal heart
Unplugged they're dying
Metal heart--metal heart




H.I.M-I Love You

I see it in your eyes
I feel it in your touch
I taste it from your lips
And baby more i love you

Can't you see my darling
That the harder i try
The more we grow apart
Please believe me
The sweeter the kiss
The colder turn your arms
And the colder grows your heart
And baby more i love you

I see it in your eyes
I feel it in your touch
I taste it from your lips
And baby more i love you

I see it in your eyes
I feel it in your touch
I taste it from your lips
And baby more i love you

And you're in my heart my darling
The closer i get
The more you're out of love
Don't you feel it
The colder your touch
The more it turns me on
And the faster beats my heart
And baby more i love you

I see it in your eyes
I feel it in your touch
I taste it from your lips
And baby more i love you

I see it in your eyes
I feel it in your touch
I taste it from your lips
And baby more i love you

I see it in your eyes
I feel it in your touch
I taste it from your lips
And baby more i love you

I see it in your eyes
I feel it in your touch
I taste it from your lips
And baby more i love you