Seka laže! :-D



...laže...
Laže?
Laže!?!

Svi koji su u petak bili u Lampašima znaju čemu govorim.. noyeswink
Recimo samo da joj sat ide krivo =)
Ali ipak je to Sekica.. i kad je pogledate,


..morate joj oprostiti zujokiss
Barem ja jesam, nakon što mi je po četvrti put otpjevala Iskoristi moje mane smokin

Što se tiče samog dolaska tamo...
"Ma još samo nekih 45 min vožnje.." -Moooolim?! -"hahhahaha"
"Zaki nam zaboravila grudnjak doma, briga nju.. =)" -Pa nisam ja kriva što nije htio pod majicu.. rolleyesroflroflkiss
"Šećeru, jesi otišla na Seku?" -Zar si sumnjao? :-)

....a red koji nas je dočekao tamo, svima normalnima bio bi dovoljan da se okrenu i pravac -doma.
Ipak, nije bilo tako strašno, za pet min. na ulazu, ali unutraaa... bang
Ekipa?
Pa otprilike 5-6 lijepih (i čak normalno obučenih) ženski -uključujući i Seku i Banelicu,


jednako tako i muški rod..
Još smo Martinica i ja stale točno na jeb.. prolaz, a kraj nas tko? "Ciganče, ciganče..."

Za razliku od početka večeri, ostatak je bio jako dobar... uglavnom zahvaljujući ona dva komada u našem društvu ;-)
Stajali cirka dva metra od pozornice.. sve lijepo vidjeli.. sve lijepo čuli.. (čak i predobro, s obzirom da je u Lampašima razglas malo prerazglašen roflsmijehmeni je zujalo u ušima cijeli naredni dan)
"Te to Mamić naučio?"
"Ja nisam fotogeničan."
"Šta pjevaš meni?! Pjevaj njemu!!" =)
"Ona je plava. Strašno."
roflroflkiss
"Vidi gooore!"


(viđeni prizor Kuneu je uljepšao večer :-)

U svakom slučaju bilo je dobro, i lijepo, i ugodno, i.. ;-)
..i nadam se da je i ostalima bilo dobro =)
i eto...

U vezi proteklih dana..
Subota prošla jako dobro =)
..jako, jako, jaaaako dobro rolleyesrolleyeskiss
"Di si?" (cirka 15x)
"A daj dođi..." (cirka 50x)
"Doći ću ja po tebe." (pff...)
Ti voliš samo sebe. -"Sebe i tebe." (roflroflbang)
"Kad ideš doma? Hoćeš moći izaći? Doći ću po tebe!" (hahaha)
...al, da, "ja sam umišljen, savršen..." hahhaha... bangbangroflkiss

..ali mislim, nije ni moglo biti loše u društvu kume i Irenice =)

...inače, radim, radim i radim (jučer mi je bila tetica Vlatkica Pokos smijehsmijeh), debljam se (novi kinder bueno s bijelom čokoladom... mmm... cerekzujo) na more planiram oko 20-og, 25-og, Split, pa negdje oko 5-og, 10-og prebaciti se u Makarsku... i tako =)

Pozdravljam sve =)

...evo još jednom Sekica =)



Posebna zahvala Tini Ivanovich na ovim slikicama =)
Hvala, hvala, hvala :-D

...mašem =)

p.s. sinoć, scena iz Top Gun-a... mmm... savršeno ;-)


10.07.2007. | 12:15 |
21 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Zasad ne znam šta da tu napišem, ali s vremenom ću valjda shvatit pa ću to malo sredit... valjda... mislim... ma hoću... e, da... barem da mi znate ime... Ivana... =)




Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Jedan od mojih mail-ova (jedini koji znam napamet =): ivekica000@vip.hr

..msn: ivekica007@hotmail.com

Meni draži blogovi: (zasad)
ivke.blog.hr -MOJ JEDINI, UJEDNO I NAJDRAŽI BURAZ ILITI BRACO... (SAMO ZA ONE IZNIMNO INTELIGENTNE =)
blog -MOJA SLATKA MARIE


sweethoney006.blog.hr -TTT... MY HONEY =)
highschools.blog.hr -DRAGA SUSJEDA..
animamundi.blog.hr -MIGGY-ANTIPEŠĆA
jurajacek.blog.hr -KOLE-ZAAAAKOOONNNN =)
krkica.blog.hr/ -MY DEAR DEENA
sweety666.blog.hr -MALA JEY@ =))
chuba.bog.hr -CHUBA THE LEGENDA
fluffy04.blog.hr -LEGENDARAN BLOGICH PISAN ŽENSKOM RUKOM
gadura18.blog.hr/ -ZADNJI OPIS KOJI BI JOJ JA DALA JE GADURA, VRIJEDNO ČITANJA =)
theadry.blog.hr -BLIZU SAVRŠENOSTI..
sleepyboo.blog.hr -SOOOO GOOOOD!!!
kralj86.blog.hr -JEGER BOY, HE, HE...
unikat.blog.hr -FORRRRAAAA...
ooops.blog.hr -BIG BITCH =))
heels.blog.hr -PRETJERANO DOBRO (warning: mogli bi postat ljubomorni=))

Legende 4.a
http://vratiseadolfe.blog.hr
http://djmiletrance.blog.hr
http://drkunich.blog.hr

Ovoliko vas je bilo od 10.-og mj 2006
Free Counters
Free Counters


Himna


Nije mi dosta da mi pričaš, da sve sam tebi i da sve preuveličaš.. Nisam ti ja baš bilo tko...Nije mi dosta da me moliš, kada griješiš da se kuneš da me voliš... Nisam ti ja baš bilo tko...
Jer ona naivna djevojčica odavno žena je postala, i morat ćeš se potruditi da bih ostala.. Ne treba meni samo zlato i sjajni dijamanti, i netko skupe darove da lako plati, hoću luda iznenađenja, nekoga tko me voli bez ograničenja, što je drago srcu mome da mi radi i ne razmišlja o tome... Hoću sve to... Skupa ja sam... Baš me briga znam da to zaslužila sam... NISAM TI JA BAŠ BILO TKO... Nije mi dosta da se kaješ, da kad te dugo nema sve od sebe daješ... Nisam ti ja baš bilo tko...

I...
Neka svi budu tvoji, a ti ničija... =)

<div><a href="http://minorcrisis.net/files/Seka%20Aleksic%20-%20Kafana%20puna%20dima%20%281%29.mp3">Seka Aleksic - Kafana puna dima (1).mp3</a></div>

Hosted by minorcrisis.net


Ti vodiš ljubav bez pravila ;-)


Ti si se promenila,
previše rumenila,
ispeglana kosa,
glumiš da si loša -a ja te u dušu znam..
s njim si se pojavila
-da bi se pohvalila
lažeš ga u oči,
a sa mnom ćeš poći -za sat vremena...
Oooo.. da, da, o da, da...
Da li možda on to zna?
Ti vodiš ljubav bez pravila..
-u tome si najbolja,
rođena da blefiraš
i kad gubiš dobivaš..
Ti vodiš ljubav bez pravila..
-u tome si najbolja,
rođena da blefiraš,
kada dobivaš
i kad uzimaš..
Ti si se promenila,
usne si nabacila,
hodaš ko na pisti -a pogled ti je isti
i sjaj u očima..
S njim si se pojavila,
malo ga prošetala,
samo dižeš cijenu
-prva si u svemu
i nezamjenjiva!
Oooo.. da, da, o da, da...
Da li možda on to zna?
Ti vodiš ljubav bez pravila..
-u tome si najbolja,
rođena da blefiraš
i kad gubiš dobivaš..
Ti vodiš ljubav bez pravila..
-u tome si najbolja,
rođena da blefiraš,
kada dobivaš
i kad uzimaš..

Veeljoshka girls -song =)

Ponekad se sjetim,
ožiljci me muče,
svi prokleti strahovi
srce brzo tuče,
gubim čak i nadu,
i evo sada pišem
neku sjebanu baladu...
Što će mi život?
Umjesto vina kad krene
htela bih da droga
projuri kroz vene...
Kad bi samo pogledali
u moje tmurne oči,
vidjeli bi patnju i
neprospavane noći...
Jer čemu udisati zrak
i gledati svijet oko sebe
kad te svaki bez beda
opet zajebe...
Sjećam se dana...
Znaš onih u pijesku,
i zapitam se tada
gdje sam napravila grešku?
Jebote, to samo ja
zajebem k`o i uvijek...
I, opet taj osjećaj
kada suze poteku,
a te izrezane ruke peku,
putem sam izgubila
dušu i sebe,
al` boli tebe kurac,
kažeš: "k`o te jebe,
tu su druge trebe!"
Daj, mali, šta ti briješ
da sve čekaju tebe?!




Trebaš mi...

Pogledaj kako drhtim kada gledam te... i kao da si poslijednji na svijetu ne dam te... Pogledaj moje oči, sve ti govore... kada te nema uvijek pomislim na najgore... i tijelo drhti sad, i ruke znoje se, a u stvari znam da voliš me...
Trebaš mi, trebaš mi.. ni Sunce Zemlji kao ti meni, meni... i hajde dođi pa me uvjeri, uvjeri... da sumnje ne bude u meni...
Zamisli kako mi je kad se probudim... kako mi srce lupa kad na tebe pomislim... i sumnja javi se... sa srcem bori se... a u stvari znam da voliš me...
Trebaš mi, trebaš mi.. ni Sunce Zemlji kao ti meni, meni... i hajde dođi pa me uvjeri, uvjeri... da sumnje ne bude u meni... TREBAŠ MI... TREBAŠ MI....


Ma kog me boga za tebe pitaju...

Ma kog me boga za tebe pitaju... spuštam glavu, brišem finu prašinu... I rijetke ptice pjevajući umiru... a na polju hladne kiše padaju... MA KOG ME BOGA ZA TEBE PITAJU... U SEBI MOLIM DA ME SUZE NE IZDAJU... i strašno mrzim Romea i Juliu... sve mi stvari smrde sad na prevaru... Na polju hladne kiše padaju.... na polju hladne kiše padaju... Ma kog me boga za tebe pitaju.. i suze mi na oči tjeraju... i strašno mrzim Romea i Juliu... sve mi stvari smrde sad na prevaru... a na polju hladne kiše padaju... ....


Coca-cola (bezveze naziv, ali nađoh na jednom blogu, i pjesma je dooobrrra! =)

Izgled zna da prevari
danas to u modi je
da se mlada djevojka
oblači slobodnije

Al' to ništa ne znači
tek da znaš, lepi moj
ako ti se dopadam
to je samo problem tvoj
šta te briga ko me oblači i svlači
meni znači ako ljubavlju zrači

Ref. 2x
Točno je da se napijem
i od Coca Cole
lako na dobru pjesmu otkačim
još lakše mogu da zaplačem
kad se drugi vole
al' teško mi je da se zaljubim

Izgled zna da otkrije
nekad jasne namjere
al' je često moguće
da te oči prevare

Eto u mom slučaju
pogrešno si shvatio
da je gotov posao
čim si piće platio
šta te briga ko me oblači i svlači
meni znači ako ljubavlju zrači



TI SI MI U KRVI

Pogledom me miluje
k'o da me dodiruje
i svaki put
kao da je prvi
Ja stalno mislim prestat ce
iz cista mira nestat ce
al' pozuda ne prestaje
ti si mi u krvi

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

I ako te odvedu
Cigani cergari
ili te ukradu strasni haremski cuvari
Ako te odvedu
ja cu da poludim
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim

Ako te odvedu
sve ce da se srusi
Pamti me k'o prijatelja, cuvaj me u dusi
i onda
kad mislis da je prekasno za snove
za sve

Toliko dugih godina...

I ako te odvedu...