< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (8)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oches/neches

by: ..Penny Lane..

enjoy the silence

hodajući ulicom u glavi
mi se pojave rečenice,priče,misli
koje kasnije postanu recimo
priče i textovi koji najčešće
završe na ovom blogu.
ponekad o meni,ponekad o
nekome,a nekad o nikome.
nekad mašta a nekad splet čudnih
[ili manje čudnih] životnih okolnosti.

nadalje, zaista bi željela da mi
se prestanu
ostavljati besmisleni komentari tipa:
joooi i ja obožavam nirvanu svrati
do mene.
postovi služe da bi se čitali.
blog postoji da bi ja svijetu
rekla ono što imam.

na kraju, još jednom zahvale pepi
koja mi je nekad davno napravila ovaj
dizajn koji sada više nije ništa drugo
negoli dio lijepe prošlosti i još pomalo
bolno sijećanje.

Mortifera Naenia Avalon[G.A]


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Somebody said that they're not much like I am

za vas Mortifera Naenia Avalon[G.A].
opčinjena makovima i sunčanim poljima
u kojima voli ležati.
ovisna o kakau,kavama u podroomu i
još mnogim
[vama] nevažnim sitnicama.
voli jedan krov i zalaske sunca promatrane
s njega.
stepenice uz kupu i popodneva
ostavljena tamo.
sladoled i miris mora.
glazbu i zaspati uz umirujuću,poznatu
melodiju savršenih pjesama.
voli otkucaje ljudskog srca i osjećaj
kože pod prstima.

mačke i kako savšeno slatko predu
kad im je liepo.
zagrljaj i osjećaj sigurnosti,...
pisati,inače postojanje ovog bloga
ne bi imalo smisla,..

°Lord if I'm an unbeliever - what do
I believe?
Can you tell me lord what you
had done
if you were me?
I have stared into the eyes
of innocence and fear.






°I know the time has come
te leave your past behind.
And now the time has come
to stop them controlling your mind.




°When you open your eyes
When you gaze at the sky
When you look to the stars
As they shut down the night
You know this story ain't over






°I am the master of the game
that s made a fool you
I m watching from the highest tower
You got the aura to enchant them - and a symphony
And I have got the power




°Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me
Don't go sharing your devotion
Lay all your love on me



°Heaven is a heartbeat away for your
dreams of
Tomorrow could end today





°Heat from the ground feeds
the fire
My desire to live
with this rage
With
thoughts of you
filling my nights
And my days...
Hear my cry,
Feel my pain
If I should fall,
I'll start over again





°little do I know
little do I care
little would it help
if knew and was aware
aim beyond the stars
catch a glimpse of gold
a planetary chart
where the stories are untold






°there's a place where
I want to hide
with a view to a shallow moon
there's a star in my cosmic mind
that reminds me of you




°Can you remember?
Tell me how far I have to go
Can you remember
lust in the eastern skies?
Can you remember when
you told me sayonara?
Can you remember me? 'Cause I will never
say goodbye







KAKO IŽIVCIRATI STARCE...

1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan
dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć.


10 ZANIMLJIVIH STVARI KOJE MOŽEŠ RADITI U LIFTU:
1.imitiraj zvukove trkaćeg automobila svaki put kad netko uđe ili izađe.
2.ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice drugim putnicima.
3.pravi bolne grimase dok se udarate po glavi mrmljajući:'ušutite,čovječe,živcirate me svi,ušutite!'
4.pozdravi svakog ko uđe snažnim stiskom ruke i predstavi se kao general u penziji.
5.vježbaj jogu.
6.zagrizi sendvič i punim ustima pitaj drugog putnika:'oćmfete i...mljac,mumf,i fi mfalo,mljac?'
7.kada lift bude pun promljaj odostraga'ah ne sad,prokleta morska bolest!'
8.nosi plišanog medvjedića i drugim putnicima se obraćaj preko njega.
9.kladi se s drugim putnicima da možeš staviti kunu u nos.
10.bulji u drugog suputnika jedno vrijeme,a onda mu reci:'vi ste jedan od NJIH!'i pomakni se u drugi kut lifta.






NIRVANA PRIJEVODI PJESAMA=)

Brijač Floyd /floyd the barber;bleach/

Zvrcnulo je na vratima-uči
Floyd mi promatra zaraslo lice
Sjedni na stolicu ne boj se
Na licu mi se puši vrući ručnik
Bio sam obrijan (3x)
Barney me privezao na stolicu
Ništa ne vidim jako se bojim
Floyd teško diše čujem zip
Pii pii prislonjeno mi na ustima
Bio sam osramoćen (3x)
Osjećam i druge u toj prostoriji
Opey teta bee pretpostavljam
Naizmjenično me komadaju
Umro sam udavljen u
Andyevoj guzici
Bio samo brijan (3x)
'dnevnici' str. 53




Novinski isječci /paper cuts/

Kad mi je vrijeme za jelo
Ona mi gurne hranu kroz vrata
Pužem prema pukotinama svijetla
Ponekad ne mogu pronaći put

Novine su prostrte naokolo
Upijaju koliko već mogu
Opet treba počistiti
Sve dobro isprati

Dama prema kojoj osjećam majčinsku ljubav
Nemože me pogledati u oči,ali ja vidim
Njezine,one su plave, one izazivaju,one su
Nemirne i matrubiraju

Tako sam rekao-tako sam rekao-tako sam rekao-tako sam rekao
Razlog razlog razlog idemo opet

Crni su prozori obojeni
Stružem ih noktima
Vidim druge nalik meni
Zašto ne pokušavaju pobjeći?

Iznijeli su one starije
Pokazuju prema meni
Oni stariji dolaze s baretijama
Nekud odvode moju obitelj

A puno kanije naučio sam kako prihvatiti neke
Prijatelje ismijavanja-moje cjelokupno postojanje služilo je
Vama za zabavu
I zato sam ovdje s vama

Da vas uzmeme-sa sobom-vaše su oči plave
Olakšanje u nirvani

Nirvana (6x)

'dnevnici' str. 57



Aneurizma /aneurysm/

Dođi ovamo & zapleši
Nemoj stati & prodrmaj se
Dođi ovamo & uzmi hors
Toliko te volim da mi je zlo
Ona mi ne prestaje punpati ravno
U srce
'dnevnici' str 102




Uroni/dive/

Uzmi me-uzmi me da
Ispisti tihi dugi signal
Polako konačno da
Svi su šuplji
Uzmi me-uzmi me da
Čak ću im i platiti
Možeš
Hej
Uroni uroni uroni uroni u mene

Poljubi ovo poljubi ono da
Ispisti tihi dugi signal
Polako polako da
Mogao bi biti moj junak
Uzmi me uzmi me da
Udari me udari me da
Jako sam dobar kad mrzim
'dnevnici' str 107



Litij /lithium/

Tako sam sretan jer sam danas našao svoje prijatelje
Oni su mi u glavi

Tako sam ružan ali to je OK jer i vi ste takvi
Razbili smio naša zrcala

Nedjeljno jutro je neprijateljski dan što se mene tiče
I ne bojim se
Palim svijeće omamljen sam jer sam našao boga
Hej hej hej

Tako sam usamljen ali to je OK obrijao sam ti galvu
I nisam tužan

Ali ipak možda
Koliko sam čuo ja sam kriv ali nisam siguran

Tako sam uzbuđen jedva čekam da te vidim
Malo-nije mi ni stalo

Tajko sam uspaljen to je OK imam silnu želju

Sviđaš mi se }neću priznati
Nedostaješ mi }
Volim te
Ubio sam te
'dnevnici' str 161



Dođi kakav jesi /come as you are/

Dođi kakav jesi-kakav si bio-
Kakav želim da budeš-
Kao prijatelj-kao prijatelj-kao
Stari neprijatelj-ne žuri se-
Požuri se-do tebe je-
Ne kasni-odmori se-
Kao prijatelj-kao stara-
Uspomena uspomena ah

Dođi uronjen u blatonatopljen bjelilom
Kakav želim da budeš-
Kao prijatelj kao stara
Uspomena

A kunem ti se da nemam pušku
'dnevnici' str 169




U cvatu /in bloom/

Prodajte klince za hranu-vrijeme
Mijenja raspoloženja

Proljeće je opet došlo-re-produktivne
Žlijezde

On je onaj koji voli sve
Lijepe pjesme-a on voli pjeveti
Pjeveti-i voli špucati iz svoje
Puške ali on ne zna
Što to znači ne zna
Što to znači kad ja kažem AHH

Možemo imati još malo
Priroda je kurva
Masnice po voću
Nježna dob u cvatu
'dnevnici' str 164







utorak,20.05.2008.,20:40

Podroomu,jednom i jedinom,savršenom.

I danas smo se tamo sakrile. Mjesto koje nas je sakrilo bezbroj puta prije,kada i ukoliko je to bilo potrebno. Mjesto gdje smo provodile satove fizike i gdje smo ostavile milijun suza i jednako toliko osmijeha. Svaki put na istom klimavom stolu i dobrim starim neudobnim stolicama. Camelanje,plakanje,gušenje od smijeha,brisanja suza u rukav,kovanja planova i hvatanje za sjaćanja dio su naših malih rituala. Nekako,ni jedno 'bude dobro' ne zvuči dovoljno uvjerljivo kao ono izgovoreno tamo,na našem mjestu,gdje su stvari uvijek iste i ugodno nepromjenjene. Bez straha da će netko doći i uništiti sigurnost koja je tamo usađena,u zidove,stolice..duboko,preduboko da bi bila iskorijenjena.
Prva zajednička kava ostavljena je tamo,riječi za koje smo mislile da nikada nećemo imati hrabrosti izgovoriti,uspjele smo izreći za tim stolom.
Skrivajući se od onih koje volimo najviše,a bole nas najviše,zajedničkim plakanjima još bolje smo upoznale jedna drugu. Beskonačka gledanja u mobitel na koji ta,toliko važna poruka nikako nije stizala,bijesno psujući,skupa smo ju čekale.
Ili oni sasvim bezvezni razgovori,čavrljanja uz kave koje su uspijevale odvući misli od problema koji su danonoćno,pa i još uvijek,muče naše male glavice.
I sutra,samo još jedna u nizu savršenih kava,za stolom koji željno očekuje naš dolazak.

____________________________________________________________ ____________________________________________________________

|Vote for peace... (7) ..print.. | |

<< Arhiva >>