Never be affraid to dream!

03.05.2009., nedjelja

Helooooo

Ok, stvarno, sram me bilo!!! Nit provirit na blog,a već su mi neki napomenuli da napišem nešto novo i da gdje sam....

Ne znam, valjda je došla takva faza "odmora" od bloga. :) Ali ne želim prestat pisat :)

Inače, dala sam sve ispite, to sam vam već javila i evo počela pisati diplomski. Tema je Kulturna baština otoka Krka. :)

Dvije moje frendice su rodile svoje curice! :) Rodile su se Luce i Karolina:) Preslatke su i iste su tate:))

Karolini sam našla odličan dar za kupit, jednu dječju igraonicu plišanu....Stavi se beba u tu igraonicu - polegne ju se na podlogu i onda ona tu može provest bez problema pol sata igrajući se sa visećim igračkama i ogledalcem:) Mala Luce to ima i njena mama se pohvalila kako ona voli bit u tome i da je okupirana, pa ja predložila mami da mi to našoj Karolini kupimo:) To ćemo obiteljski kupiti hihi:)

Inače, što ima novo....ništa posebno kod mene....piše se diplomski, visi se na Face-u, vježba se, kuha i tako...

Moje dvije D su nedavno diplomirale i čestitam im i ovim putem! :)

Rođak mi se ženi ove jeseni i to na Košljunu pa jedva čekam! :))) To mi je super ideja s Košljunom....nije mi nikad do sad ni palo to na pamet.....tko zna...jednog dana...:)

Alex je baš bio kod mene tjedan dana i otišao danas...baš nam je bilo lijepo....samo nam je par šetnji propalo zbog iznenadne olujice:)

Gledam Hrvatska traži zvijezdu....kao i obično takve te pjevačke....:)

Ok, dosta za danas....:)


PUno pozdrava od vaše Ninuškeee:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.