Never be affraid to dream!

17.01.2009., subota

Da, zapostavila sam blog. Ah...zločesta ja. Nemam nekog izgovora...jednostavno nisam imala potrebu ništa napisati. Ali evo, pošto već dugo nije bilo nikakvih bisera ni događaja poslušajte priču o govnu.

Dakle, Alex i ja krenusmo dolje u kuhinju napraviti kakao. U hodniku nije gorilo svjetlo, i unatoč njegovim upozorenjima ugazila sam u pseće govno. Dva puta. Na dva različita govna. S mojom rozom papučom koju mi je taj isti pas izgrizao. Ali srećom nije uništena. Pošto mi se gadilo čistit govno s papuče to je Alex učinio umjesto mene i na tome mu beskrajno hvala:**

Jedan drugi dan sam se poskliznula na ulazu u dvorište s punom vrećicom stvari iz dućana i naravno pala. :) Bila sam sva bijela, pa mi se Alexova mama smijala:)) Zajedno samnom naravno:) Ahh...

Bila sam 2 tjedna kod ljubeka mi i baš mi je bilo lijepo, uživala sam, smijala se, naučila igrat Belu i jedva čekam da ponovo vidim ljubav moju:)

Pusa svima vama!:)

03.01.2009., subota

Sretna svima nova 2009.godina!:)

Želim vam svima sve sve, ma baš sve najbolje, da vam godina bude kao i prošla ukoliko je bila uspješna, ako ne neka bude još bolja!:) Neka u svakom slučaju bude plodna godina, puna zdravlja, ljubavi, sreće, supjeha, zabave:)

Inače, dobro sam sada, kriza je prošla hehe, ništa se strašno nije dogodilo, nitko mi nije umro ili slično...:) Samo sam izgubila apetit dosta ali to mi nije teško palo heheh:))

Inače, moja draga prijateljica i bivša cimerica M sinoć je rodila malu curicu koju su ona i njen muž nazvali Luce:) Porod je prošao odlično :) Jedva čekam vidjeti malu Luceeee:)) Bit će garant crna kao mama:) A i tata je crn hehe:)

Pusa svima velikaaa!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.