Never be affraid to dream!

06.09.2008., subota

Vjenčanje br.1

Danas je prvo vjenčanje. :) Ženi se moja draga prijateljica i kolegica s faxa, Iva. :) Nas 4 cure s faxa smo pozvane i veselimo se današnjem veselom događaju:) Ja sam predložila da joj naručimo bukaletu, a one su se odmah složile s tim! Bukaletu sam uzela, predivna je i jedva čekam da je cure vide! :) Piše na njoj "Živjeli Iva i Neno", a ispod nje Uspomena od tvojih kolegica Ane, Ive, Ane i Nine:) 2 Ane i 2 Ive. Ja sam ovdje uljez hehe:))) Naručile smo i buket koji ćemo pokupit malo prije 3 sata na placi. Naravno, pošto sam ja tip osobe koja sve traži u zadnji čas jer joj je prerano tjedan dana prije, jučer sam tek kupila oblekicu za današnje vjenčanje. Ušla sma u jedan dućan tek toliko da bacim oko, nisam namjeravala ništa kupovat jer sam prošli tjedan tamo bila i niš nisam našla, ali sam svejedno ušla. I bingo! Našla jednu crnu (ili tamno smeđu suknju) i jednu kao košuljicu, malko je prozirna, ali ne toliko kad se obuče:) Pošto je materijal te košulje poliester mislim da ću ispod nje staviti neku donju majicu da se ne usmrdim, a i ne bi trebala nosit te umjetne materijale. Doduše, strah me da se ne skuham u svemu tome:) Mislim da će pamučna kanotjerica pomoći:) Mama mi je posudila i jednu srebrnkastu torbicu...još ću se nalakirat, imam crne sandale i "vuala" kako bi rekla, a ne znam kako se to piše točno:))))

Slike ćete ako budu ok dobit pokoju:) A sad se moram nastavit spremat....:)

Javim se sutra s dojmovima:))

Svima veliki pozdrav!:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.