Never be affraid to dream!

01.09.2008., ponedjeljak

Rezime ljeta

Danas je službeno 01.09. dakle, rujan je počeo i bliži se jesen, no nekako kako počinje školska godina, a turisti odlaze, dan je kraći nekako kao da ode i ljeto. Pa ja sam odlučila napraviti mali rezime ljeta...da i vama kojih nije bilo kažem što je sve bilo, a i da sebe podsjetim:)

Pa evo redom: :)

06.06. zadnje predavanje ikad, upisivanje apsolventske godine:)

Negdje 07.07. sam dala zadnji ispit na ovom ljetnom roku i ostavila 3 ispita za jesen.

10.07. - dolazak mog Alexa:) I početak rada za ozbiljno

26.07. - dugoočekivani odlazak u Gardaland i odličan provod ondje! :) Za slike i filmić potražite taj post, nemam pojma kako da napravim da u ovom postu objavim ono kad klikneš pa dođeš na taj post, znam da neki to znaju:) Pa ako mi znaju reći...:)

06.08. - odlazak jednog velikog i dragog čovjeka, kojeg su svi poznavali i voljeli, koji je doživio duboku starost i umro u snu u 97.godini (suza u oku). Moj dragi dida nas je napustio i sve rastužio, posebno baku i mene, a i brat je čak zaplakao. Rodbina se sva skupila iz Slavonije i baš mi ih je bilo drago sve vidjet na okupu makar tužnim povodom. Na sprovodu je bilo puno ljudi, a održan mu je i govor. Svega svjesna sam postala tek dan nakon sprovoda i dva dana sam bila baš tužna i konstantno razmišljala o njemu. Evo i sad plačem. Zamišljala sam kakvu feštu i tortu mu radimo za stoti rođendan. Pa...netko mi je dao ideju da mu i napravimo tortu i odnesemo na grob. Nikad mi prije nitko iz obitelji tako blizak nije umro pa mi je sve bilo novo, mislila sam da neću moć podnijet ljude kako dolaze doma i izražavaju sućut ali mi je bilo jako drago i odgovarala mi je njihova blizina. Čak sam osjećala grižnju savjesti jer skoro da i nisam plakala sve do sprovoda. Kad sma vidjela vjenac na grobu na kojem je pisao pozdrav od unuka Nine i Mirana. Pa fali mi....uvijek je po dvorištu nešto radio, skupljao smeće, spremao sve i svašta, što i ja radim, jako sam mu slična u nekim stvarima. Neki dan kad sam u Ri gledala čestitke vidjela sam jednu za najdražeg didu, za rođendan i zasuzile su mi oči. Nisam mislila da mi nakon toliko vremena može doć teško. Puno mi je značilo što je Alex bio tad uz mene, bez njega bi mi bilo teže. Hvala ti ljubeko:*

Evo neću više plakat, bacam stari osmijeh na lice! :) Pozdrav najdražem didi!

8., 9. i 10.08. Krčki sajam na koji smo išli dvije večeri...nije mi previše bilo do slavlja ali tako bar manje misliš. A i draga D2 je slavila rođendan:)

17.08. je draga D1 slavila rođendan pa smo proveli neko vrijeme u lijepom vrtu i uz priču.

*suze polako nestaju* :) (jako sam osjećajna i jako mi teško padaju rastanci).

21.08. odlazimo dragoj mi Silviji i Jurici u Ri (tjedan kasnije nego su nam javili da se žene i da je S trudna, a da želi mene za kumu)

23.08. mi odlazi Alex :((((

Okupala sam se svega 5 puta, da znam, malo ali ubija me taj naš ritam...ujutro sam sama do 2 ili 3, onda odemo na sat, sat i pol se okupat, pa ručak pa ja na posao. Ili smo ujutro slobodni do 2, a onda oboje radimo do 10/11.

Fali mi sad što mi Alex ne dolazi po mene na posao i na šetnjicu gradom, prije je skoro svaki dan mi dolazio.

Sve u svemu, bilo mi je jako lijepo ljeto, Alex mi je bio mjesec i pol i uživali smo:)

Sada su sva ta silna vjenčanja na pameti i naravno što obući, a uskoro ću i s budućom mladenkom u potragu za vjenčanicom:)

Kad razmišljam o tome ne mogu se zamisliti da se ja sad oženim. Još mi je rano. Za 5 godina već da, ali sada ne:) Sve više mladih se sad ženi sa/iz Krka, i mlađi od mene. Od moje generacije ih je dvoje oženjeno, a jedan ima i dijete. A sad se masovno žene ovi mlađi od mene. :) Ja ću bit jedna od "starih cura" :)) Već me pitao bakin brat kad se mislim ženit:))) E dragi barba Mika, morat ćeš pričekat:) Upoznao je Alexa i dao mi je blagoslov :)) Bezbolno je prošao susret hehe:)

*piša mi se, odoh pišat pa se vratim*

Evo me:)

I da, još jedan događaj, bila sam eto neki dan kod psihotroničara koji me snimio i otkrio te neke tegobe koje ćemo lako otkloniti:)

Sad sam u potrazi za savršenom haljinom....evo stavit ću vam jednu samo, skidala sma nešto s interneta..

Image and video hosting by TinyPic

Evo takav model bi meni stajao pa tražim takve haljine. Poskidala sam ih dosta s neta, ali da sad ne stavljam baš sve:) Ta mi nije najljepša ali eto sam nju odlučila staviti:)

Slušam Sugababes - About you now.

Baš mi je super pjesma. :)

Ok drage i dragi moji, to je to...baš mi se pisalo...nisam namjeravala ovako dugačak post napisati ali zalomilo se:)

Uživajte mi, vidimo se uskoro!:)







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.