Never be affraid to dream!

29.08.2008., petak

Običan drveni okvir - moćna spravica

Evo ovako...nova priča za vas... (Tajnu sam dobila natrag ali ju je šefica uzela sebi doma, a baš sam se poveselila knjizi).

Prije 2 dana bila sam u Roču. Roč je mali gradić / selo u Istri, kojih dvadesetak minuta udaljen od Ri, a blizu Roča se nalazi mala Aleja glagoljaša, ako ste ikad čuli za nju. No dobro, to je sad manje bitno.

Bila sam kod jednog čovjeka (nažalost, nemam pojma kako se zove hm:) koji je psihotroničar. Sad, puno me pitate šta je to. Objasnio nam je ali je to malo komplicirano pa sam zaboravila. Uglavnom, išla sam kod njega da bi me snimio s tim uređajem i izvidio situaciju s mojim zdravljem, da bi onda pripremio zajedno sa svojim suradnicima iz Amerike, nekakvu prehranu za izlječenje toga šta se treba izliječiti. Dakle, s mamom i tatom sam došla tamo, u 10 ujutro smo bili naručeni pa smo morali krenut oko 8. Trebalo nam je nekih sat i pol do tamo, ma nije puno.

Čovjek mi je baš simpa, bio nam je pričao nešto o svom životu, kako je uopće dospio na taj fax za psihotroniku i kako oni surađuju s tim doktorima iz Houston-a.

I onda je došlo vrijeme da me snimi ta spravica. Na moju žalost morala sam bit samo u gaćicama, ali ok...preživjeh i to, nije čak ni bilo toliko neugodno jer smo ugodno čavrljali cijelo vrijeme. Ta moćna spravica koja vidi sve izgleda kao najobičniji okvor od vrata. I to neki stari okvir. Sitne žice su zalijepljene po njemu, jedva da se i vide. I tako stajala sam desetak minuta tako mirna, dok je on to snimao i onda mi govorio šta vide (on i ti iz Houstona). Rekao mi je da se ne sjeća kad mu je zadnji put netko tako mirno stajao kao ja:))

Uglavnom...rezultati...pa nisu ni tako loši ali nisu baš ni najbolji....

Imam puno toksina u jetri - NE, NISAM ALKOHOLIČARKA! Čak sam i vidjela sliku svojih toksičnih jetara:) Sve nešto ljubičasto - rozo. To je posljedica dugogodišnjeg pijenja tableta...a rekao je da što se njega tiče da misli da ih uopće ne bi trebala ni piti. Jeeeeee! :) No dobro...ne mogu prestat samo tako..:)

Dalje....mozak....uglavnom funkcionira ok:)) Pokazivao mi je sliku par sinapsi...i neke od njih su bile odvojene, a trebale bi bit spojene..tako da signal koji njima prolazi nije mogao ić tim putem nego nekim obilaznim. Oštećenje na 5.kromosomu je zapravo uzrokovalo epi.

Ok....onda imam puno međustanične tekućine. Nije ni to dobro. Ali može se riješit. :) I zbog toga se skuplja višak kila.

Povišeni lipidi. Povišena kiselost negdje - neću reć gdje. :)))

Cure! Za vas! Tamponi nisu najidealniji izbor jer se u njima skuplja sukrvica, koja, ako ima npr.te kiselosti onda ostaje unutra, umjesto da ode ča. Tako da su meni tamponi zabranjeni doživotno. Sad malo reklame - rekao je da su najbolji ulošci Libresse, pa prelazim i na njih. Sve je on to meni lijepo objasnio. I rekao je da ću u 3.mjesecu trudnoće moguće imat glavobolje i mučnine. Ajajajajaj....Ne, nisam trudna - ako se slučajno nađe neki biser da to pomisli:))) Ali jednog dana ću bit:)

I da, jedna zanimljiva stvar koju čovjek ne bi očekivao...pišam u dva mlaza. :)))))))) Kažem vam da spravica sveee vidi:)

Moj brat je bio isto kod tog čovjeka, on će dobit tablicu prehrane za 6 mjeseci. Ja.....e, meni je rekao da ću dobit telefonski imenik od te prehrane - i zo za TRAJNO! Dakle Nina.....još imaš mjesec dana hranjenja po svome..:)

Skupo je, ali se zaista isplati. Volila bi nakon godinu dana otić opet do njega i vidjet što se sve promijenilo na bolje:)



p.s. ako itko od vas gleda Dr.House-a...pitanje...Što je to MS?? (Nije menstrualni sindrom koliko ja znam). :) Ili netko tko zna medicinu. Mislim, to me smeta, ti skraćeni nazivi za neke bolesti ili poremećaje, a otkud ja znam šta je to kad ne studiram medicinu. Dobro je rekao čovik, on u razgovoru sa laicima ne upotrebljava latinske nazive jer to im i tako ništa ne znači. Slažem se s njim.

Pozdrav svima!:)

I pusa mom Alexu i hvala na najljepšem komentaru:* Love you:)


Dodatak za Didu:)

Inače taj doktor psihotroničar bi bio "doktor za doktore". Ne, ovakve stvari može vidjeti taj uređaj. Ja godinama otkad pijem lijekove za epilepsiju (koju mi je specijalist utvrdio prije 10 godina) vadim krv svake godine radi jetre, no do sada mi moja doktorica opće prakse nije spominjala krcato toksina u jetri. Vjerojatno ih nije ni vidjela iz nalaza, nalazi samo pokazuju da je stanje jetre prihvatljivo, nije zabrinjavajuće. Drugo, mislim da nema smisla odlaziti kod doktorice radi obavijesti jer...ne znam što ona može napravit u vezi toga:)
Potrebna je kod mene intervencija u izmjeni prehrane jer ja očito jedem neke stvari koje ne odgovaraju mom organizmu. Koliko je i da li je drastična to još ne znam dok ne dobijem tu tablicu prehrane. A da ima neke loše posljedice vjerujem da bi mi čovjek rekao i niti bi mi je prepisao. Mogu bit samo zahvalna što smo uopće saznali za tog čovjeka i što sam sad vidjela što još ne štima (osim glave i kičme što smo znali i prije) i kako to mogu promijeniti. I dao mi je odgovor na pitanje koje nisam ni postavila, a koje me muči već duže vrijeme, a to je zašto sam konstantno prehlađena. Izgleda da imam nježni imunološki sustav...moram uvijek bit u toplom. Što neće bit problem jer zimi je ukućanima vruće kako ja raspalim grijanje:)

Ovo je sasvim nova tehnologija i vjerujem da niste baš sigurni u sve to ali ja sam prezadovoljna i jedva čekam da mi dođe ta tablica pa da napokon učinim nešto pozitivno za zdravlje:)
Kad sam mu rekla za epilepsiju rekao je da on nju niti ne smatra bolešću nego tegobom, a ja sam na to rekla da se ja uopće ne smatram niti osjećam bolesno, pa me pohvalio i rekao da su to već dva koraka prijeđena na bolje:)

Naravno, pozitivne učinke ću objavljivati kako vrijeme ide...najviše od svega čekam da vidim kako će kilice ići dolje...i ta međustanična voda...

Nisam bila kod drugih specijalista osim neurologa i neurokirurga jer realno - nisu mi ni trebali. Tko bi uopće posumnjao da je stanje jetre toksično? A premlada sam da idem specijalistima redom i da tražim neku bolest, zar ne? :=)

nadam se da sam vam ipak nešto uspjela pojasniti:)

p.s. moj najdraži Alex je napravio novi blog Riou s Inten City pa ga posjetite ako vas interesira..:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.