Never be affraid to dream!

24.05.2008., subota

Ocjensko matematika:)

ma da, tu živim ali kao što rekoh zadnji put.....još malo do kRaja faxa:)
Alex je upravo kod mene, čita novine:) Eto, da se pohvalim da mi je matematika super prošla, ja sam zadovoljna, učiteljica je zadovoljna, a jedna curica mi je na kraju rekla da bi ona htjela da sam im ja učiteljica:) Što je bolje od toga? :)
Srećom, s obzirom da sam ja poznata matematičarka, imala sam zbrajanje i oduzimanje do 20, ponavljanje:)) Tu nisam mogla fulat nikako:))
Bilo ih je samo 13, to je 1.razred. Slatkići:) Sama sam napravila jedan listić i dugo su ga rješavali što mi je dobro došlo, nisam htjela da mi bude viška vremena.
U Gardaland idemo u 6.mjesecu. Alexu naravno 14.06.ističe osobna, pa bi htjeli ići 07.06., ali još ne znamo dal se tad ide. Govorim mu već tjednima da napravi tu osobnu i nikako. Trebam ga nalupat po guzici:)) Hehe:) Sori ljubeko ali...:*

Evo ga, dao mi je pusu, pa sad idem:)) Uživajte, a ja se brzo javim nadam se:)) Sljedeći tjedan imam praksu:) OK, puno vas pozdravljaaam:) I vidimo se uskoro:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.