Never be affraid to dream!

22.02.2008., petak

Svašta

Jej, dobila danas likovni 5! :)
Napokon su nam stavili raspored predavanja i ok su više manje.
Raspored za ocjenska predavanjna je katastrofa jer 4 metodike imamo paralelno, profesori uopće nisu gledali tuđe rasporede pa se nekim studentima poklapaju ocjenska na isti dan ono, pa gdje toga ima nego kod nas??
Na popisu od matematike mene uopće nema iz nepoznatog razloga. Wow.
Srušio mi se sistem jučer, cijeli windowsi. A taman sma jučer dobila nazad internet, a jeza. I moram još neku pripremu pisati.
Htjela sma pisati o životu na Krku ali sad nisam doma pa ne bih o tome..:)
Žao mi je što me nema češće ali nadma se da će se sad poboljšati.
Pozivam sve koji vole forume, a nisu se kod mene regali da dođu!:) Link je sa strane, čekamo baš sve! :)
Svega ima, svakakvih tema, ljubav, sex, obitelj, obrazovanje, zabava, svaštarica, internet, život...i slično:) Dođite i vidite:)
Jučer sam dolazila u Ri rano ujutro da bi išla na ispit iz likovnog, dočeka na s na vratima obavijest da je ispit danas u 10. Pa bemu, poludila sam, vratila se doma i danas opet ujutro išla u Ri. Ah.
No dobro, sad će pripreme za ocjensko iz prirode koje imam za 3 tjedna, tema mi je Pravilna prehrana, a održat ću sat u 1.razredu:) Mali slatkići:)
Eto pozdrav vam šaljem veliki i uskoro ću vas posjetiti!:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.