Never be affraid to dream!

27.11.2007., utorak

Moje prvo ocjensko! :)

Moram reći da sam stvarno zadovoljna izvedenim! :) I sretna jer je stvarno bilo super! :) Prvo, ako netko ne zna što je ocjensko da ukratko samo objasnim: to je predavanje u školi, može se reći i da je svojevrsna praxa, koje ja moram održati pred učenicima i naravno svojom mentoricom, profesorom i studentima.

Danas je bilo moje 1.ocjensko i to ono najteže - glazbeni. Bila sam u 3.razredu, a njihova učiteljica, moja mentorica je stvarno super žena. Takve mentorice bi sve trebale biti! Nažalost ima ih groznih...ali neću sad o tome:)

Imala sma obradu pjesme Blagdani, koja je napisana u Es-duru pa nije baš jednostavna za svirat ali sam je bez problema naučila...:) Za motivacijski dio sma im postavljala pitanja vezana za blagdane: Koje blagdane poznaju, koji im je najdraži, što rade za blagdane, s kime ih slave, kupuju li poklone, dobivaju li poklone i slično....

E onda je slijedilo pjevanje i sviranje pjesmice. Otpjevala sam i odsvirala, mislim čak bez greške i onda sam im postavila par pitanja o pjesmici pa smo krenuli na učenje. Ja bi otpjevala jednu frazu pa bi oni onda ponovili zamnom. I brzo smo naučili pjesmicu, nakon toga smo ju pjevali uz pratnju na sintisajzeru. Najbolji dio slijedi...:)

Rekla sam im da im moram nešto priznati...izvadila sam kapu od Djeda Mraza, obukla je na glavu i rekla da ja na Badnjak, zajedno sa svojim pomoćnikom Rudolfom nosim djeci bonbone po kućama. Čim su vidjela kapicu mir je nastao i sve glave okrenute prema meni. Rekla sam i da sam tužna jer moj pomoćnik nije mogao doći pa sam upitala djecu bi li netko od njih mogao biti danas moj Rudolf. Naravno da su se djeca odmah javila,a prozvala sam dečka koji se prvi javio. :) Stavila sam mu rogove sa zvoncima na glavu. .) Onda sam podijelila razred na 3 grupe. Rudolf je dobio 3 keramička ukrasa u obliku poklona raznih boja (crvena, zelena, plava) i podijelio ih svakoj grupi jednoga. Onda sam im objasnila zadatak, grupa sa crvenim poklonom će pjevati 1.kiticu, plava 2., a 3.treću, a refern svi zajedno. JOš prije sam stavila hamer na kojem su bile riječi pjesmice da ih lakše zapamte i ispred svake kitice je bio nacrtan pokolon određene boje, radi lakšeg snalaženja u pjevanju po grupama. Sve je odlično ispalo:) Nakon toga sam im rekla da izvuku iz tog poklona papirić i da ga daju Rudolfu da im pročita zadatak. Zadatak je bio crtanje poklona: najdraži poklon, ono što bi htjeli dobiti ili ono što bi oni htjeli nekome pokloniti. :) Moram napomenuti da su najčešće crtali mobitele :)
Za vrijeme crtanja pustila sma im sa cd-a pjesmu tu istu. :)

Sve u svemu, zadovoljna sam, a i moja učiteljica također je oduševljena! Profesorici se isto sviđalo (naravno, rekla je da sam malo pretiho svirala na jednom dijelu...ali dobro...):), a i studentima mojima.

Čak me ni trema nije toliko pucala koliko sam mislila da hoće:) Sad bi bez problema mogla još jedno ocjensko iz glazbenog održati:) Sada sva sljedeća ocjenska koja me očekuju (likovni, priroda, hrvatski, matematika i tjelesni) su mačji kašalj prema ovome. :)

Puno vam pozdrava šaljem!:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.