Never be affraid to dream!

24.11.2007., subota

Osjećaj ružan i odgovori na pitanja

Nisam danas namjeravala napisati post ali mi treba ispušni ventil.
Zašto ružan osjećaj? Zato što moj brat svoje frustracije iskaljuje na meni i to me živcira! Šta sam mu ja kriva šta je naredao hrpu jedinica?
Od jučer se prema meni ružno odnosi, svašta mi je rekao samo da me isprovocira, danas sam bila gledala tv u njegovoj sobi jer je on dole nešto gledao i kad je skužio da sam tamo bila je rekao da više nikad nisam ušla u njegovu sobi i u mojoj sobi mi je stolicu stavio na krevet kao osvetu. Kad mu treba neka usluga, kad ga treba odvest negdje sjeti me se, a ako mi se slučajno neda ili ne želim onda se ljuti. Alex mi je jučer rekao da sam ja dobra sestra svom bratu. Da, mislim da jesam. Taman sam mislila da smo se dobro počeli slagat i evo opet. Onda kad on meni tako onda i ja poludim i svašta mu kažem. I tata me naživcirao maloprije. Brat mi je rekao to nešto za tv, ja sma mu nešto odgovorila naravno i nešto mi je tata rekao, ne znam više šta...da, a kad je brat meni to rekao nije ništa komentirao. Naravno, onda sma se po svom dobrom starom običaju pokupila u sobu. Fali mi jedna osoba da me utješi. Slušam upravo svoju pjesmu Blagdani u izvedbi dječjeg zbora. Par stvari moram promijenit u mojem aranžmanu. :)

Eto tužna sam. Nije često da samtužna, pogotovo tu na blogu ali eto, ne mogu ni ja vječno biti sretna. A sada ću odgovoriti na pitanja koja sam pronašla na LaLuninom blogu:) Pa evo...

ZAGRLJAJI ILI POLJUPCI: Zagrljaji:) Još bolje zagrljaj uz poljupce:)

PEPSI ILI COLA: Hmm...ne znam...Možda Pepsi iako više pijem Colu...a nijedno od toga često..:)
COKOLADA ILI VANILIJA: Vanilija
LOVER ILI FIGHTER: Lover.
PRIJATELJI ILI OBITELJ: To je nešto što ne mogu izabrati i jedno i drugo mi puno znači, ne bih mogla bez jednoga od tih tako da sve ..:) Kad smo mali onda su naravno mama i tata glavne osobe...u pubertetu naravno prijatelji...a onda još kasnije se zaljubiš u pravu osobu koja ti je sve..:)
LJUBAV ILI NOVAC: Ljubav naravno! :)
SLUŠATI NEKOGA KAKO GOVORI ILI GOVORITI:.I jedno i drugo podjednako..:)
OSOBNOST ILI IZGLED: Osobnost.

KOD DECKA:
BOJA OCIJU:Bilo koja:)
BOJA KOSE:Isto tako:)
KRATKA ILI DUGA KOSA: Kratka.
VISINA:Visina..kao moj Alex, 180-185 cm..
STIL: Ma volim kako se moj Alex oblači...traperice, majice lipe..onako..casual..
PIERCINGS ILI TATTOOS: A ne znam...bilo što samo da je umjereno...:)
HOT ILI CUTE:Cute...:) Najvažnije mi je da sam slatka mom ljubeku
NAJBOLJA FRENDICA: MOja D:)
TKO JE NAJGLASNIJI:Gdje, u kući? :) U kući sam ja hehe....
TKO JE SRAMEZLJIV: Ja sam sramežljiva...i to dosta...iako sam se jako popravila od osnovne..:)
JESI LI ZALJUBLJENA: Jesam....:)
VJERUJES LI U LJUBAV NA PRVI POGLED: Pa, mogla bih reći da vjerujem..
BI LI IZASLA S NEKIM SAMO RADI NOVCA: Ne

TKO JE ZADNJA OSOBA KOJU:

SI POLJUBILA: aLEX:)
ZAGRLILA: Isto Alex mislim..:)
TI JE REKLA DA TE VOLI: Alex
SI RAZGOVARALA NA TELEFON: Ana, cura s faxa:)
SI VIKALA: brat naravno
TI JE SLOMILA SRCE: Pa ne mogu reći da mi je itko slomio srce..:)
TI JE REKLA DA TE MRZI:Mislim da mi nitko nije rekao da me mrzi...pa čak ni brat
UZIMAS LI DROGE:Ne
PIJES:Pa i ne...Pijem sok, to da:D Rijetko kad alkohol..

ZELIS LI SE UDATI: Naravno, već gledam po netu vjenčanice, kao što i zavirim u izloge 2 salona vjenčanica koji su ispod stana u Ri..:)
ZELIS LI IMATI DJECU:Naravno, htjela bih troje djece imati..:) 2 dečkića i curicu
VJERUJES LI U SEBE: Pa ne znam....u nekoj razini da, ali ne onoliko koliko bi trebala, imam slabo samopouzdanje..nažalost
KOJI JE ZADNJI FILM KOJI SI POGLEDALA U KINU?Hm....a horor je bio, broj jedan...ne mogu se sjetiti točno koji...1000 i nešto...
MOZES LI PODNJETI ISTINU: Heh...ako je pozitivna da, ako je kritika malo teže, pogotovo ako mi se iznese na grublji način..
NAJVECA SLABOST: Pa ne znam...volim kupovati dragim osobima neke sitnice...:)
NAJVECI STRAH: Gubitak osobe koje volim
PRVA POMISAO KAD SE PROBUDIS: Moja ljubav...Alex
JAVIS LI SE NA BROJ KOJI NE PREPOZNAJES: Pa, ne preferiram javljanje na nepoznati broj ali uglavnom se javim, ipak me možda netko treba nešto...kao danas, Ana me nazvala nešto u vezi ocjenskog..:)
SLAZES LI SE SA RODITELJIMA: Slažem se. :)
STVARI IZ PROSLOSTI ZA KOJIMA ZALIS: Ne bih baš rekla da za nečim posebno žalim...:)


Eto, to je to...naravno da svatko tko želi može uzeti i sam odgovoriti na pitanja...:) Puno vas pozdravljam !

Mom Alexu želim reći da ga volim najviše na svijetu i da mi je žao što mu jučer to nisam rekla prije spavanja...više si to neću dozvoliti ma kako ljuta bila..:) :*****

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.