Never be affraid to dream!

14.11.2007., srijeda

Top lista jela i nejela

Eto, kao što sam i rekla napisat ću tu nekakvu listu. Pala mi je prije par tjedana na pamet i rekoh ajde baš....:) Da naučite još ponešto o meni:)

Ova lista će se bazirati na onome što ne volim:D Više će biti nekako toga..valjda...a možda i ne...znat ću kad završim post:)

Ne volim:

Jetrice

Špinat

Kelj

Karfiol

Orahnjaču

Makovnjaču

Maneštre sa raznim bobicama

Školjke

Hobotnice

Puževe

Fritule

Pomidor

Kečap

Brokule

Nije mi baš, ali mogu pojest

Njoki

Čokolada s rižom

Banana


VOLIM!

Škampe

Pohano meso

Pomfri

Pire

Pizzu

Riži biži

Paštu sa točem (ili mljeveno meso ili govedina u komadima)

Grah s kupusom

Pršut

Majonezu

Salamu s povrćem

Hrenovke puris

Ćevapčiće

Krumpir salatu

Zelenu salatu

Kupus (friški i kiseli)

Papriku

Mrkvu

Jagode

Trešnje

Razne bonbone

Kestenje


Kutak za slatko:

Od slatkoga volim ovo:

Kremaste kolače, kolače bez oraha, sladoled od vanilije, limuna, jagode, jabuke, karamele, kinder jaja i još nekih, ali najviše jedem limun i vaniliju.

Od čokoladi volim: od jagode milku i dorinu, običnu mliječnu dorina čokoladu, bijelu čokoladu, čokoladu od limete, čokoladu od keksa, čokoladu od naranče

Od čokoladi ne volim, ali mogu pojest kad je kriza:
Čokoladu s rižom, Čokolada sa velikim komadima lješnjaka, čokolada sa grožđem i bademima.

Ove čokolade NE VOLIM: (za one koji mi namjeravaju kupit čokoladu za rođendan :PPP)

Čokolada od KOKOSA i čokolada sa LJEŠNJACIMA (oni smrvljeni)!

Od voća najviše volim jagode i trešnje, od povrća mrkvu sirovu i kupus.

Od voća NE VOLIM banane i dinje! Od samog mirisa dinje mi dođe muka:)

Od povrća NE VOLIM pomidore, karfiol, špinat, kelj, kukuruz, brokule...

Čuli ste za FORNETE sigurno....Ima ih raznih vrsta, svako malo sve više i više. Volim samo fornete od pizze, ostalo ništa! Neke nisam probala, ali ovi voćni mi se apsolutno gade! :)

Od pizdarija koje debljaju i kad je PMS najviše volim: Kinder jaja, Snickers, jaffa kekse! Osim toga volim i: razne bonbone voćne, Napolitanke, Domaćice, Mars, Kinder Bueno, Milky way minute, Corny od jagode (al to kao nije kalorično hehe)...

Slani kutak!

Samo ono što volim:

Piroške od sira, bureke sa sirom, čips od paprike, čips obični, pringles obični i onaj ljubičasti sa nekim grčkim sirom i još nečim....njamiiiiiiiiiiiii (ajme sad sam gladna buuu), smoki, curly...moram prestat pisat jer dolazim u napast otić kupit neki čips.

Šećer na kraju od slanog....moj obožavani, jedan i jedini....BAKE ROLLS od bacona! :) Svi bake rollsi (osim od češnjaka su fini ali bacon......nepobjedivi). :D

Mislim da sam već pretjerala s ovim tako da je dosta, ako sam nešto zabpravila...ma nema veze..ako imate pitanja pitajte...a u petak se vraćam s novim postom...imam još vijesti...:D

Veliki vam pozdrav šaljem!

Mom ljubeku pusetinAAAAA!:*****





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.