Never be affraid to dream!

27.10.2007., subota

Slike, slikice i još bisera:)

Evo, napokon mogu staviti neke slikice pa da malo gledate:) Prvi albumčić su slike mene i mog najdražeg Alexinja kad je zadnji put bio kod mene i ja kad sam bila nedavno kod njega:) Pa, uživajte! :)

Album je upravo nadograđen tako da su tu sve slike koje sam i htjela staviti:)

Evo, moje ljubekO mi je jučer izdiktirao 4 bisera koje je zapisao kad sam zadnji vikend bila kod njega. :) Pa evo.....nikad dosta smijeha:)

"Ja nemam Sotonu u sebi, ali tebi baš dobro stoji ova majica!"

"Počupaj si obrve pa će ti doć na kihanje!" - mislim da je trebao kihnut pa nije pa sam mu dala savjet..:)

"Ako se nije ni dosada, neće se ni dosada"

"Da spavaš ne bi spavao!!!"

Novo imate još jednu anketicu, a o toj temi sam već namjeravala nešto pisati ali nikako, taman smislim temu pa iskrsne još neka i tako u nedogled..pa evo makar da je anketa tu pa će mi biti lakše nešto i napisati:)

Puno vam pusa šaljem , posebno mom ljubekU kojem ne radi net zadnjih nekoliko dana pa ne može čitati ove moje baljezgarije:)

I da, Sanjice, inače sam skoro stalno nasmijana:)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.