Never be affraid to dream!

25.10.2007., četvrtak

Jezikova juha na matematici i ostalo

Dobila sma stvari neki dan ali me tek sada hvata PMS jer već 3 dana za redom si kupujem Kinder jaja. Puklo me:)
Danas sam dobila opomenu na matematici. Zašto? Zato jer sam šutila, nikome ne smetala, udubila se u svoje misli i listala bilježnicu sa prakse i sa ocjenskih i čitala sam svoje zabilješke, a naš luđak je skužio da ne pratim nego neš drugo radim i on se izdere:

"KOLEGICA IZA MAJE!"

Nisam odmah ni skužila, stvarno su mi misli odlutale...Baš mi je bed bilo, pa mislim čudovište jedno, pratim cijelo predavanje dok kolegica nije naišla na neke probleme u excelu, a on joj došao pomoći pa sam malo uzela bilješke da pročitam. I evo baš ja morala nadrljat. Onda me prozvao na ploču i da objasnim šta je on i kolegica sta su pričali. Dobro, ja sjela tamo za komp, gledam njen zadatak i kažem isto što je i ona rekla prije, onda me on pak nešto treće pita...onda naravno me morao ošpotat šta čitam nešto drugo,a ne slušam, a to što obično donekle uvijek pratiom predavanja i ne pričam, a naravno masa ljudi je i pričala i sve, to nema veze, ajmo mi Ninu malo...Nije mi bilo baš pravo, i htjela sam ga zaklati! Ne volim ga nikako još od 2.godine...Eto....dobrica NIna dobila opomenu:D Ma, ne želim se ni prisjećat...

Evo vam par bisera da vam, a i meni, razvesele dan:D

Nina i Alex tijekom razgovora preko moba:

Alex: Šumilo mi je sad.
Nina: Šta ti je sumnjivo?
Alex: ŠUMILO MI JE SAD!

Očito je i meni nešto šumilo u glavi:D

Sigurno ste čuli onu "izreku" 2 muhe jednim udarcem.-...e pa, u toku našeg razgovora ja sam smislila novu: "Jednim sprejem 500 muha!"

Alex: Past će tebi govno na glavu!
Nina: Da, gavranovo govno! :)))))

Mene svakim danom sve više zadivljuju moji biseri, Alex kao da ih iz mene izvači:) E, a neki dan na sviranju....smijeha opet:D Naravno, na moj račun:D

Ja skuzila na mojoj kolegici jednu prugastu majicu i kažem "E, pa ja imam istu samo ima pruge neke zlatne boje". Tako nekako, uglavnom ista prigasta majica samo pruge nisu iste boje. I onda kažem da je moja sa kratkim rukavima i gledam dal ima njena kragnu i naravno nije imala. A nije imala niti kratke rukave, niti rukave koji imaju botunčiće, a skužila sam da čak nije imala pruge po cijeloj sebi nego samo na prednjem dijelu. I onda je ona napravila od toga takvu smiješnu dramu i zaključak je bio da ja imam ISTU majicu samo što je moja sa kratkim rukavima koji se zakopčavaju, samo su pruge sa nečim zlatnim, prugasta je cijela, ima kragnu...ali je ISTA kao i njena. :D:D:D To je trebalo doživeti, ovako nije smiješno kao što nam je bilo tamo. :) I onda sam ja imala neku pjesmu koju sam sama izabrala za svirat, a malo je teža bila pratnja jer se akordi jako često mijenjaju, pa sam ja to na svojstven način nekako uskladila. Naravno, prof je rekla da ona tu pjesmu baš zbog akorada nikome ne zadaje na što smo nas nekoliko prasnuli u smijeh. Naravno, ja moram bit posebna i uzet ono što nitko nije. I ajde, oni mene oće čut kako ja to sviram. Ja se sjednem za klavir i lupim po tipkama i začujem smijeh pa sma se i ja počela smijat i griješit naravno:D:D Moja cimerica M mi je kasnije rekla da je umrla od smijeha kad me je gledala kako sam ja krenula svirat, oni pokreti...:D:D

Putem kući, M i ja smo se smijale meni i došle na pitanje koliko milijarda ima milijuna. Ja rekla da mislim da je tisuću, a ona je rekla da ako ćemo logičkim slijedom 100 ima 10 desetica, 1000 ima 10 stotica i sl..da bi ispalo da milijarda ima milijun milijuna. No, to mi je ipak bilo malo previše, ali dobro, ostale smo mi pri tim milijardama i milijunima i reče ona, kad bi milijarda imala milijun milijuna onda bi se milijarderi zvali MILIJUN-MILIJUNAŠI! Mislim LOL:))) Sad primijetih koliko puta sam u ovom odlomku napisala riuječ milijun i milijarda:) To je to...:)

Danas sam došla doma, a sutra moram u Ri na tjelesni samo pa se vraćam opet doma sa mojima, oni se vraćaju iz sjevernih krajeva pa će me pokupiti nadam se:)

Puno pusa svima, a najveća naravno mom Alexinju:) :*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.