Never be affraid to dream!

11.10.2007., četvrtak

Nina, age 3:)

Prije toga, kod dragoga sam i uživamo:)

Mama mi je pričala nedavno o par mojih bajnih pitanja kad sma bila mala, točnije kad sam imala 3 godine:)
Jedno od tih pitanja bilo je ovo...kad sma ga čula sma se odvalila smijati..:)

"KAKO JE NASTALO JAJE?"

Ok, dijete malo, zanima ga i pita.....i baš mami pričam o tome da kad sma ja bila mala djeca nisu ni znala šta je to sex kad ona meni kaže da sam jednom BAKU ovo pitala:

"A KOLIKO SE PUTA MORAŠ POSEXAT DA BI SE RODILO DIJETE?"

LOL :)))

I sad ti reci nešto:) A baka je rekla: "A pitaj ti to svoju mamu kad dođe s posla!" :)))))

Sjetila sma se ovog danas pa sam morala to napisati:) Danas vas neću obilaziti najvjerojatnije ali ovaj vikend ću sigurno svratiti:) Dok imam prilike, ukrast 15-ak minuta...:)

Pusa svima! :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.