Never be affraid to dream!

30.09.2007., nedjelja

Pozdrav prije odlaska

dragi moji....ja vam danas, točnije za pola sata, a i manje idem u Rijeku. Sutra počinje fax...:( naravno, ja sutra neću ić na fax jer mi je dragi još tu pa ću biti s njim prije odlaska. Nažalost, ide sutra, nije bilo planirano ali eto neš je iskrsnulo:(
Preko tjedna vas neću moći čitati, niti pisati postove...eventualno na faxu u pauzi ili užicat cimericu:) Iako, ako joj je dečko tamo ne volim žicat. Falit će mi blogo moj, a i vi dragi moji blogeri, ali...uskočit ću ja:)
Lijepo nam je bilo ovaj vikend, šteta što vijreme kratko traje...:(

Veliki vam pozdrav šaljem i naravno.....evo me uskoro:) Puno puno pusa:)
Nemojte me zaboravit čitat:D

Vaša Ninuška:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.