Never be affraid to dream!

17.09.2007., ponedjeljak

Veze na daljinu

Vratih se doma danas. Lijepo je opet biti doma, ali....tužno je malo. Nisam ga vidjela kojih 6 sati, 7, a već mi jako fali. Nekako sam se navikla na zajedničke večeri, na zajednička buđenja, lijeganja....a sad opet moram sve sama. :( Kad prođe par dana se naviknem ali taj prvi dan, kad razmišljam o tome mi je teško. Al ajde, vidjet ćemo se uskoro....
Nije lako tako biti u vezi na daljinu. Neki od vas su u takvoj vezi ili su možda bili, neki nisu...
Ne sjećam se svog mišljenja prije o tome, kako je to funkcioniralo i slično..ali sada kad sam sama u toj situaciji znam kako to ide. :)
U našem slučaju je dosta idilično, da to tako kažem. Vidimo se dosta često (nije to baš često često, ali bi se moglo svrstat pod često), 2-3 vikenda u mjesecu kad je fax, kad su obaveze, a sad ovo ljeto smo često bili zajedno, mjesec i pol kod mene i sad ja desetak dana kod njega. Sad treba malo odmora za ispite:D
A i nekako, kad si danima 24 sata zajedno ti bude možda previše....ok je onako, ja gledam tv, on se igra na kompu ili se nađe sa frendovima učit za ispite, to mi je onako isto ok...a treba ti i malo vremena za sebe nekako i te slobode...kad recimo vikendom dolazim ne toleriram 2-satno igranje igrice (baš sam babaroga!!) :)) Ne da ne toleriram nego jednostavno želim ta 2 dana provest što je moguće kvalitetnije i više vremena s njim...da se tako izrazim...:) Nekako imam osjećaj kao da gubimo vrijeme tako baveći se nekim stvarima ponekad.
Ovih 12 dana nam je bilo super, svašta smo radili, išli svugdje, igrali se, gledali tv, ma svašta i super mi je bilo :) I jedva ga čekam opet vidjeti:) A sigurno i on mene, jelda lipoto? ;) :*

Zanima me vaše mišljenje o tome, napišite mi to u komentarima...kako vi na to gledate, što mislite o takvim vezama i slično..:)

I samo da kažem da sam se vratila sa novim rajfom, mp4-plejerom, tangicama na micu macu iiiiiiiiii novim Simsima2!!:)
Doduše, ne rade mi na mom kompu ali brat se smilovao i dao mi da na njegovom se igram dok je u školi:) Maloprije sam se igrala i popizdila pri izgradnji kuće, jao to tako dugo trajeeeeee....i kompliciranije je malo:D Ali obitelj L. je napravljena i ima 2 člana:)
Eto...sad sam nazad i čitat ću vas i komentirati redovito, a i pisati naravno:)
Pozdrav svima, a najveća pusa na svijetu mom Alexu:*

Dodatak:

Zaboravila sam napisati da veze na daljinu, po mom mišljenju mogu uspjeti samo ako je ljubav dovoljno jaka i ako je i jednome i drugome stalo do toga. Alex moj i ja se jako volimo i i meni i njemu je stalo...da nije da li bi skoro svaki ponedjeljak preskakala predavanja samo da bi jednu noć više bila s njim? Da li bi štedila na sebi preko tjedna da si mogu kupit kartu? Sigurno ne bih..:)
Moj Alex sad na noćnom ormariću ima 3 moje stvari: drvenog i vunenog ovna, malog keramičkog magarca Tovu i onu bukaletu...i našu sliku je zalijepio kraj kreveta...:) Ajme hvata me nostalgija....
Morat ću stra, prekosutra opet nešto napisat.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.