Never be affraid to dream!

12.09.2007., srijeda

Tek toliko...:)

Evo, da se malo javim, da ne mislite da sam propala u zemlju:D
Oprostite mi što se ne javljam i ne koomentiram u zadnjih tjedan dana, ali nisam baš na kompu osim kad s dragim igram wormsiće..:) On danas ima ispit i nadam se da će uspješno napisati taj pismeni:) Danas ga neće biti cijeli dan:( Ni jučer ga nije bilo:( Al našla ja neku zanimaciju:) Malo tv, malo čitala knjigu njegove sestre "Super sex" Tracey Cox....dobra knjižica..:)

Bila neki dan u Avenue Mall-u, veliki je...kao Tower u Rijeci recimo...ne mogu ocijeniti koji bi bio veći..:) Lijepo je uređen, ima svakakvih dućančića...kupila si neke tange na micu macu sa nekim lancem:D I rajf...:)
Eto, stvarno ne znam što da pišem....da prepričavam svoje dane ovdje je malo....bzvz...pa neću:D Samo sitno nešto....hehe.....
Neću pisat o BB-u....volim pogledat i ja, i ja sam jedna od mnogih, ali još to nije ovisnost kao one prve godine. Alex ne podnosi BB i čudi se kako to netko može gledat:D Jučer sam gledala BB dok je on nešto na kompu radio i onda mi je samo izgasio tv:D Jer se njemu ljubilo tad...prasac jedan! da ja njemu tako bi me ubio:D Dobro, ne bi ali...:)

Ok, to je to...malo ću sada svratiti do vas, pročitati, komentirati i tako...:)
Pusek i pozdrav svima:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.