Never be affraid to dream!

02.09.2007., nedjelja

Da vi vidite na što mi je ličila večer u petak i subota ujutro:))) To je...ma strka brka:)
U petak navečer u 10 sam našla haljinu za vjenčanje....crna ma lijepa..sa cvjetićima i slično..da sad ne opisujem..:D
Natjerali me da isprobam neku suknju koja mi je bila ono...ne bih je sama nikad probala, jos je tad bila ok, ali sad mi je ogavna da je ne bih nikad stavila na sebe! kategorički sam je odbila kupit. Znam da je nikad ne bih obukla više.
Mama je kupila neku torbicu, slatka je baš. Žena kod koje sam našla tu haljinu nam je dala i haljinu i suknju za doma da probam još jednom pa da se odlučim. Našli smo neke hlače mamine koje stežu malko trbuh pa sam na to obukla haljinu i dobro je izgledalo pa sam definitivno htjela haljinu. Lijepa mi je, svidila mi se odmah:)
E sad....nisam imala nikakve cipele za na tu haljinu. U subotu ujutro, mama i ja opet u grad tražit cipele. Brzo smo ih našle, crne sandale, onako ok su, vjerojatno ih ne bih kupila da nisam morala, ali nije bilo ljepših. Nosit ću ih naravno još, ok su:)
I tako, sredili sve i doma, pomalo se spremat jer je već bilo skoro 1, a u 2 i pol smo trebali bit tamo:D I naravno, došli smo oko 3...zbog mame, ne mene:D
I uglavnom, neću sada sve prepričavati, moja draga Sandra je imala predivnu haljinu:) I imala je taman toliko gostiju kako bi i ja, 80-ak..ne lažem...70-ak....i Putokazi su joj pjevali u crkvi, ma prekrasno je...:)
Fešta je bila ok, bio je švedski stol, a ne onako standardno da nose svima sve redom....a ne vole svi sve...:)
Ja sma iztvalila da je to francuski stol..tako da ću ja na svom vjenčanju imat francuski stol:D
Slovenci su držali štimung, oni stariji su plesali puno manje nego mi mladi:D Ja sam jedan ples samo i to sa mladoženjom koji je sa svim curama htio plesat:)
Oko 3 smo išli doma....malo već umorni...:)
Slikala sam se sa mladom, ali ne vidi se baš dobro pa neću ništa stavljati....:D Pozdrav vam ostavljam do sutra ili ponedjeljka:) Tj utorka...jer u srijedu idem...:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.