Never be affraid to dream!

31.08.2007., petak

Opet mi zakuhao auto!

Pisano jučer....

Sad sam na poslu ali me uhvatila inspiracija za post pa moram pisati. I onako mi je dosadno. danas je bio nadasve uzbudljiv dan! Oko 10 se moje Visočanstvo probudilo, istuširalo, pročitalo blog i krenulo k Sandri - koja se u subotu ženi. NO! prije toga sam IPAK provjerila stanje vode i ulja u autu. Činilo se ok. Vozila sam se do Omišlja duže nego inače zbog gužve i 2 kampera ispred mene. Oko 11 i 20 stigoh. Ugostili su me, dali mi pit, jest (zato i nisam jela doručak) i tako se moj boravak produžio do 16: 30! Bilo je krajnje vrijeme polaska jer imala ja i posao koji me čekao u 17:30, 18:00 - kad stignem. Sa sobom sam povela i dečka od mojeg kumčeta koja je uz to i sandrina sestra. Dečko je pak, bratov prijatelj. Ugodno smo čavrljali kad primijetih da se kazaljka za temperaturu motora popela viiisoko iznad normalnog - nije se ni mogla popet više. I palile su se tu i tamo lampice za ulje i kočnicu (to kad bi stisnula kvačilo). Ništa, mi odlučili stat sa strane i zavirit malo. Dragi mi je danas bio nešto napaljen, slao mi delikatne poruke koje smo nastavili izmijenivati i dok sam bila na poslu. Tako da je eeto uspio i mene napaliti. puknucu Mislila sam da ću svisnuti:) Sad treba izdržati do srijede. :) Bar će mi stvari (menga) proći do tad:D

Sad maloprije mi je bio neki Čeh ili Rus ili Poljak - nešto od toga, i nisam ga APSOLUTNO ništa razumila. Pitam dal priča eng, rekao da ne. E jbg, još i da RUSKI učim? Najbolje naučit do sljedećeg ljeta ruski, francuski i češki pa neće biti problema oko komunikacije. Hej, zašto da se turisti pomuče pričat na engleski kad mi ovdje pričamo sve. pa da!
Ahhh...So long...(ne mogu sjedit više)...



Evo vam jedan biser...

Neki lik na tv-u nešto priča i kaže "karbonski štapovi od ugljika" na što se moj tata nasmijao, a s njim i mama i ja. E jbg, ne bi bila ja kad ne bi ovo izjavila:

PA MOŽDA SE KARBON RADI OD UGLJIKA!

tata mi je rekao da još nisam zrela za ić u osnovnu školu :D:D:D:D
A umrli smo za stolom:D:D:D:D
Ali ajde...ima ugljika u karbonu, taKO DA...:)

Popizdila sam danas....ne kužim jednu stvar! Zašto ovi turisti sat vremena ne ulaze kod mene u galeriju i onda se u 10 minuta nakupi njih 10 u onom malom prostoru i svi oće nešto kupit??? ZAŠTOOO??? HELLLLOOOO?bang
No dobro, mislim da je to dosta za danas...što vi kažete? :D Sutra idem na vjenčanje, nema me do nedjelje, a u ned ću podnijet izvještaj:) Možda osvane i koja slikica:D I jedva čekam srijedu...:D Da opet vidim svoju lubav..:) I sve ostalo šta ide uz to...:Dcerekrolleyes

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.