Never be affraid to dream!

28.08.2007., utorak

Štafeta

Evo, od drage mi @sanjice dobih jednu jako zanimljivu štafeticu, mogu reći da mi je ovo najbolja i najzanimljivija do sada:) 10 najdražih stvari iz moje sobe. Bio je težak izbor...bilo je 5-6 stvari neizostavnih ali poslije...ali uspila sam složit moj top 10. :) I ovo nije nužan redoslijed po važnosti:)

10 najdražih stvari iz moje zelene sobe:

1. KREVET
Image Hosted by ImageShack.us

Naravno, neizostavan. :) Obožavam svoj krevet jer je: velik, udoban, prostran:) Onako, tvrđi je ali je jako jako udoban za spavati. I mogu se ispružiti:) A i kad mi Alex dođe ima dovoljno mjesta za dvoje. Krevet mi zna bit krcat robom, torbicama, raznim stvarima:)
Na njemu držim neke kušiniće i plišane igračke neke, neke sam izbacila nedavno jer je stvarno bilo previše stvari na njemu:) Ispod kreveta također imam pohranjeno brdo stvari od starih glorijinih romana, albuma nekih i crteža pa do salveta i šećerića koje skupljam već godinama:)Puno vremena i provodim na njemu....eto...moj krevet - broj 1. :)

2. LAPTOP
Image Hosted by ImageShack.us

Naravno...neizostavan laptop. Bio je prije tatin pa sam ga ja dobila:) Malo je već star, i šteka i otkazuju mu neke tipke na tipkovnici ali sve u svemu dobro me služi:) I ne dam ga nikome!:) Najviše mi služi za višenje po netu, slušanje muzike i pisanje svega i svačega (od priča do seminara) :) I gledanja slika raznih.

3. KOMPJUTER
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je još jedna jako draga stvarčica:) Kompjuter koji je star ohoho...više ne proizvode takve:) Ovaj je obično doma, a laptop inače selim često iz Krka u Ri i nazad...:) Na ovom kompu igram neke igrice, isto imam net...kombiniram komp i laptop....iako draži mi je laptop:)

4. MIMICA
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je moja najdraža lutka na svijetu! Mimica. A njoj u krilu leži mala Mimica. :) Mimicu mi je poklonila teta kad sam imala samo 3 mjeseca. Otada do ove koju sad imam se promijenilo više Mimica, što zbog gubljenja Mimice ili kidanja...ali Mimica me prati još od davnih dana. S njom sam uvijek išla u vrtić, nema šanse bez Mimice. Sve dok jednog dana nije završila na drvetu pa mi mama na kraju nije dala da je nosim u vrtić jer je bilo plača i panike kad je Mima odletila na drvo. :) Bez nje nema šanse u krevet. Pa i sad spava samnom. Ona i mala Mimica. Može se reći da mi je kao dijete hehe:) Nema šanse da bi je ikad ikome poklonila, pa ni svojoj djeci. Mimica mi je obilježila djetinjstvo i uvijek će se nalaziti na mom krevetu:) (ok, kad se oženim ću je preselit negdje drugdje) :)

5. DNEVNIK
Image Hosted by ImageShack.us

Moj dnevnik star još od osnovne, još nije popunjen:) Pišem u njega kako me pukne:) Ukrasila sam ga raznim natpisima i naljepnicama hehe:) Držim ga na raznim mjestima, nije nikad cijelo vrijeme na istom (iz sigurnosti svoje neću napisat gdje je sve bio jer mi brat zna pročitat blog, a ne želimo neželjene posljedice), kad sam u Rijeci ga držim tamo jer znam da mi ga tamo neće nitko pročitati. Bar sam tako mislila...jednom mi je jedna moja frendica dok me čekala slučajno ga našla i otvorila...ja uđem u sobu ona čita...e, mrak mi je pao na oči, uzela sam ga brzinom munje! :) Sva sreća nije uspila ništa važno pročitat:)

6. KARTA SVIJETA
Image Hosted by ImageShack.us

Zapilila sam jednom za ovu kartu i tata je morao kupit:) Stoji mi na zidu iznad kreveta i često gledam u nju. Ona mi upotpunjava sobu i korisna mi je. :) Oduvijek sam htjela tako imati kartu na zidu i eto...:) Htjela bih imati i kartu Europe.. i ono što Sanja ima, onu oglasnu ploču....morat ću potražiti:) Osim karte imam i mali globus, također mi drag predmet:D

7. BUKALETA
Image Hosted by ImageShack.us

Ovu bukaletu sam naručila kod šefice svoje i dobila besplatno:) Ovakvu istu, samo plavu sam bila Alexu poklonila i meni se jako svidila pa sam naručila i sebi i na kraju dobila obje besplatno:) Jako mi je draga, ispod piše naš datum i jednog dana će te naše 2 bukalete stajati zajedno na jednom mjestu:)

8.POHVALNICA ZA NAJLJEPŠI OSMIJEH
Image Hosted by ImageShack.us

Ovu pohvalnicu sam još na 1.godini faxa dobila od drage mi prijateljice i bivše susjede Ivane za rođendan. I odmah je završila na vidiljivom mjestu. Prvo je stajala u Ri ali sam je kasnije preselila ovdje doma. I uvijek me razveseli kad je pročitam:)

9. ALBUMI I SLIKE
Image Hosted by ImageShack.us

Imam dosta albumčića sa raznim slikama i sve ih držim na polici iznad stola. Tu se nalaze slike sa maturalaca, sa nekih feštica, iz Gardalanda, ma svakakvih ima:) Imam na polici i na ormaru nekoliko slika Alexa i mene, naravno, one su na vidljivom mjestu:) Svako malo me uhvati želja za gledanjem slika pa se smjestim na krevet i gledam i prisjećam se:)

10. BILJEŽNICE I ROMANI
Image Hosted by ImageShack.us

Pisanje...jedna od mojih ljubavi...:) Tu gore imam raznih bilježnica sa pizdarijama i sa pričama i sa bilješkama iz nekih priča, a tu se nalaze isto i neki romani koje neumorno čitam već cijelo ljeto, a i kad god me uhvati želja uzmem neki stari roman koji sam već zaboravila i čitam:) da mi netko to pobaca mislim da bi ga zadavila! :)

So...moj top 10.

palo mi je na pamet napraviti i popis mojih 10 najdražih i 10 najvrijednijih stvari. Ali to mi se neda sada, možda sljedeći put....:)
A štafetu šaljem dalje:
les yeux, kraljici suza, Maron, Tanji, Vragu_s_licem_anđela! :) Evo, ako netko od njih ne želi, neda mu se ili jednostavno ne voli pisat štafete ne mora:) A ako netko od vas ostalih želi, a nisam ga osobno imenovala - drago bi mi bilo da to napravi! :) Uvijek imam problema s tim kome zadat štafetu:) Nekih i nema i tako eto.....vas 5! :) Radujem se vašem postu:)

Pusa od Ninuške! :)

E da što se tiče onog Marsa...ono je neka izmišljotina još iz 2003.godine :((

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.