Never be affraid to dream!

20.08.2007., ponedjeljak

Bilo je veselo

Da se osvrnem na rođendansko slavlje moje naj frendice:) Kroz crni mrak, po mračnom i pustom putiću kroz šumarak stigli smo do odredišta. :) Prva stvar - poklonila sam joj istu knjigu koju sam joj poklonila i za prošli rođendan! :))))) Sva sreća da je posveta drugačija:))

Pila sam jeger fantu....nakon 3 sam već bila poprilično vesela i udrena:) Meni ne treba puno:) I za kraj sam popila još jednoga:) Paralelno sam pila jeger fantu i colu:)
I smijala se i mljela sto na sat, pa ne može me se zaustaviti:) Dragi me prvi put vidio ovakvu:) Pa sam pjevala neku pjesmicu "Kat ti kupim mali motoriiin, a ča ću letit s njIIIIIIn" :))) Joj, da ste to mogli čut:)
Pa sam onda u jednom trenu se popela na klupicu zajedno s D i plesala malo da bi mi Alex rekao da dođem dole i da se ne glupiram što me pogodilo jako. Pa sam sišla i samo ušutila pa su me pitali zašto šutim. Skoro sam počela plakati:( I onda je vidio šta je, pa je rekao da je samo mislio da siđem dole da ne padnem. Ništa drugo...pa sam ajde opet se razvezala:) Rekla sam mu valjda 10 puta da ga volim:) Pa smo malo ležali na plažici i pričali tako....Uglavnom....vesela Nina je bila:)
Da napomenem da ja inače nemam običaj pit alkohol, eventualno čašu....i ovo mi je 3.put u životu da sam bila ajmo reć pripita zujo

Nekako smo došli do doma...po uzbrdici mi je bilo teže ići ali došli smo:) I odmah u krevet:)

Uzela sam foto i slikala društvance:) I možda stavim koju slikicu---naravno sebe i Alexa, ne smijem ni pomislit stavit koju drugu naughty

Evo za kraj bisera 3...:)

"Na slici sam vidila sliku.."

"Ti kad spavaš - spavaš!"

"A: Nemoj.
N: Slučajno sam.
A: Ma jesi....namjerno si!
N: Dobro ne moraš mi vjerovat.
A: Pa ne vjerujem ti.
N: Pa ja si vjerujem da nije slučajno."

:))) wink

Tu nema najobičnijeg smajlića:( Baš bezveze....

Eto, za danas je to to:)

Pozdrav veliki svima i pusa Alexu:* cerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.