Never be affraid to dream!

12.08.2007., nedjelja

Sanjina štafeta:)

Evo, još jednu šrafetu preuzimam...:) Ne mogu odolit do sutra pa...evo......

Ali prvo....čestitam ro22.rođendan mojoj cimerici i dobroj prijateljici Moreni i želim joj sve sve sve najbolje:) Nakon posla ću zajedno sa dragim svratit na brod čestitat joj i tako malo..zabavit se:)

A sad štafeta:)

Visina: 165 cm
Težina: Ostajem kod onoga da se dame ne pita za kile:)
Mjuza: Svašta slušam, od laganica, Gibota, pa Prljavaca, trance, techno, malo i rock, ovisi šta...ali ne mogu smisliti životom svojim i muka me uhvati kad čujem cajke! Ne podnosim ih lagano rečeno:)
Klopa: zelena pašta sa škampima, pohano meso, riži biži, pizza, pomfri, volim jest zelenu salatu i krastavce (kisele i svježe), od voća najviše volim jagode i trešnje
Cuga: Ne volim baš pit alkohol, volim samo probat od nekoga, ali evo liker bakin i moram izdvojiti kruškovac - piće mojeg prvog pijanstva:) Od bezalkoholnog volim juice najviše, ledeni čaj od breskve i cedevitu od limuna.
Najdraže pjesme: A nemam baš naj naj pjesmu, ne znam..od Giba naj su mi Ovo mi je škola, Divji cvit, Kaplja voska i još njih ima, od Prljavaca Marina, Kao, Kog me boga za tebe pitaju....od stranog...a ne znam, volim i Pepperse pa evo...Universally speaking od njih...od trancea hm..Resurrection od nekoga ne znam koga...i tako neki setovi bo..:) a svašta ima..
Boje: zelena naravno:)
Životinje: kit ubojica mi je najdraža životinja...mačke također volim, imam doma crnog mačka:)
Hobiji:Volim čitat..svašta od romana ljubavnih do kriminalnih nekih..:) volim pisat, pišem i pjesme i priče, visim na netu...................volim fotografirat i tako...svašta:)
Slobodno vrijeme: Malo za kompom, malo za tv-om, sa prijateljima (iako se ovo ljeto baš i nismo previše vidjeli što mi je žao, ali ima još vremena):), pisat i tako..
Filmovi: Gospodar prstenova, Društvo mrtvih pjesnika, Stand by me, Kontakt, Harry Potter, Armageddon...ima još al se sad ne mogu sjetit
Glumci: Bruce Willis mi je najdraži
Glumice: Sandra Bullock
Knjige: Harry Potteri, Tihi zov Australije, Opet na pravom putu
Prijateljice: Sad ne smijem pisat imena jer će me ubit, pogotovo D, moja naj frendica:) Osim D, tu je i njena sekica D koja je jučer imala rođendan:) M-cimerica, Sandra, Silvija, Josipa, Sara i ima još super cura sa faxa i sa bivše, a i sa sadašnje godine:)
Dečki: A što da kažem o njima...imam jednoga koji je zarobio moje srce i eto...:) Važno mi je da me razumije,. poštuje, voli, voli moje prijatelje, da se dobro slažemo i tako..nemam neki posebni tip..:) Al nekako češće sam padala na plave..ne znam zašto...a uvijek sam mislila da su moj tip tamnokosi, a evo vidi...nemam tip zapravo..:)
Moto (kultivator): Dont worry, be happy! :) I never be afraid to dream:) (ljepše mi zvuči na eng)
Cijenim: Iskrene i poštene ljude, dobrotu, ljude koji će ti pomoći, prave prijatelje, razumijvanje

Eto, to je to od mene....također prosljeđujem ama baš svima koji su zainteresirani napisati nešto o sebi i koji nemaju inspriacije za post:)

Pusa mojoj D kojoj je za nekoliko dana rođendaaan! Feštat će se:)

I naravno miceku..:*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.