Never be affraid to dream!

02.08.2007., četvrtak

Biseri


Ja (Alexu); Baš si sladak kad spavaš!:)
On: Reci mi nešto što ne znam.
Ja: Glup si! To ne znaš! Ali to ne znaš zato što nisi glup!

Alex i ja igramo Wormse i ja komentiram potez kompjutera..
Ja: Nepredvidljivi su...a ponekad i jesu:)

Svira pjesma Barbie Girl i Alexu se smučilo i nešto priča o barbikama i trganju nogu i ruku...i usred te priče ja ga pitam:
Ja: Kakvu boju kose ima ta plavuša?

:)))))

Htjedoh pitat barbika, ali mi se omaklo:))

Smijem se.

Eto do next posta malo bisera:) I imate još jednu anketu...ispod one prve pa glasajte:)

p.s. stavila sam skidat Simse 2 i piše da ako se nastavi skidat ovom brzinom kao sad da će se skidat samo 64 dana! Wow:) Evo, sad pak piše 129....hahaha:)

Ovo je izlet kroz moju sobu:)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.