Never be affraid to dream!

23.07.2007., ponedjeljak

U izradi dizajna

Evo nešto smo dragi i ja experimentirali, našla sam slikicu koju bi htjela uzeti za dizajn pa smo pokušavali namjestit io boju slova i slova i poziciju texta i to, ali je on moram ići na posao pa sam ostala prepuštena sebi pa sam odlučila ostavit ovaj blog na miru, a pozadine probavat na nekom drugom...i naravno, nemam više onu sliku koja mi je do sad bila pozadina:( Pa sam stavila tu neku narančastu, glavno da je text vidljiv...pa eto...malo ću experimentirati....

Danas je meni i Alexu 7 mjeseci, i ovo je prvi put u tih 7 mjeseci da smo zajedno baš na mjesečnicu:) Ja sma opet zadužena za kuhanje ručka....pečem pilića i krumpire. Tj, oni se peku, a ja ovdje pišem:) Valjda se neće zapalit šta dok sam ovdje. U biti idem sad brzo jer mi je serija, zaboravih..nego eto da se javim:) Nemam neke inspiracije....lako ja dodam nešto kad se sjetim:) Nisam sigurna ali mislim da me lagano počinje pucat pms :(((( Jučer sma imala krizu i kupila si slatkog, a pojela sam i Alexove Bake Rollse:))) Eto, ako vam je slučajno prejaka pozadina samo recite pa ću nešto drugo staviti.

To je to!:)

Naravno, dok ne uspijem napraviti željenu pozadinu:)

BTW...stavila sam novu anketu, mislim da je niste baš primijetili pa eto, glasajte!:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.