Never be affraid to dream!

17.07.2007., utorak

Baba gatara

Ubijajući dosadu čitam stari Story kad začujem nešto izvana...nešto kao "djevojčice oćeš da ti gatam?". I dignem glavu...vidim neka baba stoji na vratima, ali ne vidim je dobro otamo di sjedim i spustm glavu, mislim si otići će. Uđe ona unutra i opet pita dal oću da mi gata ja kažem ne hvala, pa kao da mi gata za ljubav sreću, ja rekla "sretna sam, ne treba", onda ova počne nešto kao daj milosti, daj da ti gatam bla bla...ja rekla nemam novaca (a niti sam imala kune u novčaniku, dakle nisam lagala):)) Onda je otišla ča, preko u zlatarnu kod lika, on je samo rekao NE NE i baba je otišla ća.

Ne želim znati svoju budućnost. Zar vi želite? Dobro, ova baba gatara može izmislit šta god oće, ali npr ako ste čuli za onu Mariu Schweper, mislim da se tako zove..sve živo pogodi sve...i sad zamisli da odeš tako kod nje, i sad ti kaže...za pol godine će te pogazit auto ostat ćeš invalid, ili dečko/cura će te ostaviti, propast ćeš u životu i slično. Ne želim čut takve stvari. Ne želim unaprijed znat svoju budućnost. Koja je smisao budućnosti ako je znam? Znam otprilike kako će izgledati...tj..želim da izgleda tako kako želim...evo...završen fax, da se zaposlim u struci, a ne da radim u (bubam) pekari cijeli život, želim imat 2-3 djece, dobrog muža:)) Želim živjeti uz more, želim putovati svijetom (teško da ću baš obići sve što želim ali neke zemlje mooraam)...i tako neke stvari...Sad da mi netko kaže da ću živjet npr. u nekoj Pripizdini iza brda sa 0 djece ili pak desetero djece, da ću bit domaćica, čuvat ovce i svinje na našoj farmi....ma daj molim te! Svi snovi koje imam bi mi bili uništeni....gdje je more, gdje su djeca, rad? Živjeti na farmi je isto lijepo, ali...nisam ja taj tip. I ne trpim smrad svinja. :))
I čemu mi onda sve ove godine školovanja na faxu ako neću radit ono što sanjam cijeli život? Neka budućnost ostane tajna dok se ne dogodi:)

Dragi mi jučer došao u galerijicu, donio sladoled od vanilije i radio mi društvo. Jadnička ga noge bolile...zato danas neće morati dolaziti, preživjet ću ja tih 5 sati:) naoružat se romanima...ehehe:) I tako.....niš, idem, krumpiri mi se kuhaju....eh da, baka je opet djelovala...

Bila sam jučer kod nje, čim me vidila pogledala me dobro, ne mene nego moju robu i pita "Jesi ti to gole?". Ja ono W T F??? (mrzim ovu riječ wtf, ali najbolje mi se uklapa):)) Imala sam sive neke hlače do koljena, onako capri, onako su pogodne za aerobik ajmo reć i gore crvenu majicu bez rukava...ja ne znam šta je ona vidila...ali....i danas me mama zove, pita dal me baka zvala...mama je jučer bila kod bake i baka joj je valjda počela govorit kako me to pitala bla bla, mama joj je očitala lekciju ajmo reć..sve na lijep način...da to nije u redu, da nitko ne voli kad mu netko naređuje šta treba obuć, kakvu frizuru imat, rekla joj je da zato brat i ja ne dolazimo često kod nje jer nam uvijek nešto zanovijeta (njemu obično za frizuru), meni je jučer pak zanivijetala jer sam spavala do 11. Ja new vjerujem....u zadnje vrijeme je sve gora i gora. NIKAD nije bila takva...al otkad živimo tu kuća do kuće..pa to je užas....ma....valjda nema šta pametnije reć nego uvijek nešto...idem..
See ya:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.