Never be affraid to dream!

24.06.2007., nedjelja

Za mene i njega

Kronologija.....polugodišnjica naše ljubavi jučer bila....Mislim da bi bilo u redu napisati ponešto o svemu...

Rekao si da ti je 23.12.2006.možda najljepši dan u životu. :) Ja ne znam hm...svi su mi lijepi....Tog dana se uvijek sa osmijehom sjetim...čak mi ponekad i fali...oni trnci onako...znam da sam se ful zacrvenila kad si me bio zagrlio tamo u kafiću...:D Oblila me vrućina...
Prvi poljubac na uspinjači....to si ti s ciljem me tamo odveo jel?:P
Onih desetak dana do Nove godine mi je prolazilo sporo kao godina...i napokon dočekala...Pošto nisam imala naočale, umjesto u film ja sam gledala tebe:D Hihi....A bome smo se naplesali...i onaj lik šta se motao oko mene...pa si ga stjerao....:D

Tjedan kad si bio tu u Rijeci mi je isto posebno drag...Imali smo bome produžena jutra...progudimo se oko 10..pa se razvlačimo po krevetu još dobra 2 sata..:D Pa si bio kod mene doma u krku...pa ona naša mokra šetnja...ne bi bilo to to da nije bilo kiše..:) Predivno je bilo, jedva čekam opet da dođeš pa da se šećemo tako uz more..samo sad ima ljudi, nećemo bit sami tamo..:/

Bio mi je toliki bed kad sam išla kod tebe da sam se skoro okrenula i otišla ča:) Ali nekako sam uspila to sve...prebrodit..sad sam tamo ko doma:D Sjećam se i prvi put kad smo išli na aerodrom...gledat avione..:) Uživala sam...ti nisi toliko, ali eto za mene si potrpio par sati sjedenja i gledanja aviona. :)

Sjećam se i izlaska u kino..cinestar..ljubavna sjedala....škare:D Gledali smo Mr.Beana...kupila sam Bake Rollse i uzela škare da ih lakše otvorim:D A ne, to je bilo u Vg....u Cinestaru smo nešto drugo gledali....onaj muzej...i nije bilo Bake Rollsa:)

Jednom ću te odvest u Rijeku u kino..:)

Za Uskrs sam isto bila pri tebi....:) Farbali smo jaja...nismo ništa razbili..:D

Zadnji put sad...ležali na balkonu...gledali zvijezde, jedno drugo...baš je super bilo....volim taj tvoj balkon....drag mi je..uvijek pobjegnem na njega kad me nešto muči...sjećam se jednom smo isto sjedili na balkonu i pričali....

Isto tako smo i na krevetu ležali zagrljeni i isto o nečemu pričali...onda si ti uvijek rječitiji od mene, pa te volim slušat...:) Ima još par stvari koje neću spomenut..;) A koje su mi drage:)
Neke stvari su samo moje i tvoje...ne želim da drugi čitaju ili slušaju o tome...neke stvari ne želim podijeliti sa drugima..

Sje sjećaš jedan dan, bio je to četvrtak ja mislim...ili srijeda...prije nego što smo prohodali...bila sam sa S u indexu....i ja ni 5 ni 6, ajmo mi zvat Alexa..i ja ti izbrbljala nešto, kao da ćemo nas dvoje možda u Zg na Novu...i tako to...:) Dogovorimo se mi sve...:) Onda za rođendan...u pripitom stanju sam te zvala...mljela ti o svakakvim gluparijama, između ostalog rekla sam i ovo "Djeca bi nam imala baš lijepe oči" šta te izbezumilo sigurno:D Tko zna šta si mislio taj tren:D Onda si se bojao da ne padnem pod vlak tako pripita hehe:D Otad sam nakon dužeg vremena bila baš iskreno sretna...znala sam da neće ništa iskrsnut...da će sve bit super...i bilo je.

Onda tvoj lud smisao za humor koji me često izluđuje:) Ali bez toga ti nebi bio ti. Nkad mi dođe da plačem od muke zbog njega ali eto...:D

Sjećam se kad smo se išli naći sa Kristinkom...pa si se prvi put vozio samnom u autu i histerizirao..malo mi je falilo da se rasplačem i izbacim te iz auta. Ispada ko da sam vozila ko luđak..a sasvim normalno sam vozila...ali donekle te kužim...:) Ubuduće mi nećeš histerizirati...ili ćeš ić pješke:P

Za Valentinovo si dobio malu kutijicu sa raznim stvarčicama...rekao si da ti se album jako svidio...:) Sa zadovoljstvom sam ga radila..:) Žao mi je što nisi bio samnom na taj dan, ali hej...ima još Valentinova..:)

Sjećam se kad sam bila dala sociologiju pa sam te zvala, bilo je 10 i nešto...i probudila sam te, nisam odmah skužila, ali rekao si mi nakon par minuta..al nije me bilo briga, prošla sam ispit oko kojeg sam šizila i dosta se trudila i htjela sam sreću podijelit s tobom.

Jučer sam te isto zvala kad sam bila na parkiralištu sva izbezumljena zbog tog idiota...

Razveselio si me jučer kad si me zvao dok sam bila na poslu...onako vesel...:)

Hvala ti za pjesme...ni ne znaš koliko puta su me rasplakale jer su tako lijepe...

Naše igranje wormsića....zakon mi je...:) Sve mi je s tobom lijepo....Tek toliko da znaš...:)

Hvala za predivnih 6 mjeseci....

Voli te jako tvoja Ninuška...:*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.