Never be affraid to dream!

15.06.2007., petak

Štafeta:)

Evo dobih štafetu od Little pa da se pozabavim njome:) A kao što sam nedavno i rekla, izmislit ću i ja neku svoju:)

Savršen dan?

Hm...Nema savršenstva ali...Pa evo...recimo..buđenje oko 9 (ali bez budilice, da se sama od sebe probudim tad), u mom krčkom krevetu, zajedno s jednom osobom...zima je, božićni praznici...doručak, toplo je u sobi, nikog nema doma osim nas...Odemo na 2 sata na neki aerodrom gledati avione, na ručak odemo u Valbisku na pizzu ili u Galiju na fiiiinu paštu...Malo se vozikamo okolo, pa se prošetamo uz more dok bura dere, onda se vratimo doma, ja spremim jelo i piće za malu fešticu kod mene povodom praznika, oko 7 mi dođu prijatelji:) Jedemo, smijemo se, sviramo gitaru...pjevamo, zabavljamo se, malo i pijemo..:) Oko 11, AKO nas bude volja odemo negdje van, ako ne ostanemo tu još malo...kad gosti odu dragi i ja pogledamo neki film na dvd-u...Ako nam se da pospremimo nered i u krevet...Tako nekako...:) A svašta bi ja mogla zamislit kao savršen dan...ali nekako mi više paše ne jedan savršen dan nego recimo 3 dana za redom pa da kombinacija bude savršena:D

Što me na ljudima prvo privuče?

Prvo...hm...lice, tj..pogled...ako mi je netko namrgođen onda mi automatski nije simpatičan (dok ga ne upoznam, ako se ispostavi drukčije) i frizuru zapamtim isto...a ovisi koga gledam...:D

Koje me stvari živciraju ili smetaju kod drugih?

Slažem se sa svime što je Little napisala, pa da ponovim..
Dakle, ne volim ljude koji se prave pametni, koji se bahate, misle da su centar svijeta i da im se svi dive, ljude koji "pljuju" po svemu što im se ne sviđa i to još pred osobama koji vole to što ovi pljuju, koji se ne ponašaju sukladno svojim godinama (da JAKO odudaraju, malo je i pozeljno čak), koji su namrgođeni stalno, sve im je crno, kad ogovaraju osobe koje ne poznajju ili osobe koje su im prijatelji iza leđa, osobe koje misle samo na sebe, koji iskoristavaju druge...eto, uglavnom to..:)

Da morate birati biste li odabarli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, a nema voljenu osobu pored sebe, ili ulogu čovjeka koji ne živi u obilju novca, ali pored sebe ima voljenu osobu?

Pa definitivno ovo drugo, tu nema dileme uopće, meni novac nije najvažniji na svijetu i da moram, živila bi i u bijedi samo kad bi voljena osoba bila kraj mene. Ali isto tako se slažem sa Little da se sve može uskladiti:) Naravno, opet u nekim granicama:)

Ovu štafetu šaljem dalje ovim ljudovima: DREAM GIRL,NAA, NOBODY, TINUŠKA I RIBA:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.