Never be affraid to dream!

08.06.2007., petak

Resurrection 2

Napišem post, stisnem "objavi" i on naravno ostane NEobjavljen, što znaci da moram ponovo sve pisat. Ma kvragu!

Šta sam sve namljela bila hmmmmmmmm....

Da...pošto mi je bio šok taj neki dan, nisam se bas previse ni veselila zbog toga što sam dobila auto. Kupili smo novi, tako da je stari sad u mom posjedu:) Stari je Ford Fiesta, stara je skoro ko ja:) Malo se šalim...ali stara je oko 15 godina, pa je bilo i vrijeme da se malo odmori taj auto. Godine ga uhvatile. Samo, nažalost, neću s njim moć dragome u posjet jer nije bas za daleka putovanja, tako da mi je ovo za po Krku, eventualno do Ri. :)

Danas počinjem radit, samo 2 sata danas, i samo preko vikenda, za stalno od 01.07. Imam danas 15 godina od mog zbora u kojem sma pjevala skoro cijelu osnovnu pa eto idem..:) A zamislite ovo: Moja mama je dobila POZIVNICU, a ja KOJA SAM PJEVALA U NJEMU GODINAMA nisam. I sad ti nešto reci. Ona je dobila pozivnicu jer je nekog boga isto predstavljala tamo...ne znam vise ni ja sta:))
Feeeeel so aliiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeeee............(pjevam) :)

Poskidala sam dovoljno crtića za novi dvd pa ću danas ili sutra uposlit tatu da mi to snimi. :)
Od 5 radim, pa do 7 i pol zapravo...a sutra sam ja mislim od 5 do 9, tako nekako.
Učim laganini, čituckam zapravo...nekako me volja uhvatila hehe:) Hmmm...trebala bi i pročitati 2 knjige za dječju knjizevnost...to nisam jos ni prijavila. A taj mi je lagan ispit..samo to treba pročitat...još kad bi naša knjiznica radila bi bilo super, al N E, vec mjesec dana se sele na drugo mjesto. Ma kakvih mjesec i više! I sad da ti nešto treba, šta bi? Eh eh...

You`re not alone...

I sad sam slučajno nešto pritisnula i tu mi se sve poremetilo...To ti je kad ti dragi kaze da je apostrof to i to, kod mene to bas i nije tako...onda ti prst pobjegne i upališ nešto lijevo. Sva sreca da mi se ovo nije pobrisalo, poludila bih.

Dakle, to bi bilo to. E ne, ček. Znate tko je danas sa hrpom djee prošetao našim gradom? Pa naša Yamejsi (ne znam kako se piše, zaboravih) iz BB-a. Kubanka. Nisam ni skuzila, nego mi šefica govori..ja ono...boo:) I ono stvarno - ona. :) Aj dobro....Wow,dođite na Krk,ne propustite najveću atrakciju - JAMEJSI sa Kube, zvijezda Big Brothera na ulicama našega grada! Hehe...daj :))))))) Basta.

Pozdrav vam svima šaljem i smajl, a najveci smajlic saljem malome B. i nek se drži! :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.