Never be affraid to dream!

03.05.2007., četvrtak

Ava meni...

Mislim al stvarno......trebala sma ić na ispit u srijedu (ovu sta dolazi tek)...no, dođem ja u srijedu na fax i vidim na rokovima pise da je ispit u ponedjeljak!!!! I naravno, Nina vise ne moze prijavit ispit...ono NIIICE. A dobro.....

Gledala sam jučer kralja lavova i naravno da sma plakala...i na prvu scenu isto...:) Na razne filmove/crtice plačem...Od ovih sto sam skinula najvise mi se sviđa osim Kralja lavova i Aladdin. Zakon je! Kikica, dobijes koji hoces crtic:)

Sutra idem napokon kod dragoga i sretna sam. :) Ali danas sam stvarno loše volje, tuzna nekako...Zasto? Nije uobicajeno bas da sma tuzna......Ah, jučer me nesto puklo.....neke stvari su me rasplakale, plakala sam ko kisna godina, a u biti nis strasno....mama mi je nasla neki posao koji mi nije bas...ok je i to, ali ja ocu drugi jedan..i ja sma mislila kako cu ja njoj rec da nebi ovaj a da ne povrijedim osjecaje....A šsta to ima veze s njenim osjecajima? Nikakve. To mi je i sama rekla...Vjerojatno sam plakala i zato sto mi se neke stvari na meni ne sviđaju...previse me strah, previse imam malo samopouzdanja....često krivo shvatim neke stvari....Uvijek negativno nazalost...a optimisticna sam osoba. Samo vajda kad je o meni riječ sam manje optimistična....Al eto...i cijelu noć me glava bolila od toga i danas skoro cijeli dan....ali sad je ajde ok....Dont worry, be happy, kao sto kaze moj moto:)

Eto...:) Hvala sta me citate i komentirate:)

Pusu vam šaljem! :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.