Never be affraid to dream!

30.04.2007., ponedjeljak

Ja ne znam šta je meni...

Taman kad mislim da sam dosegla vrh mojih zbunjolskih događaja, eto ti na opet čak 2 u istih pola sata!
Zanimljivo nadasve....
Slušajte pak sad ovo:

Dođem kod doktorice moje da mi napiše novu uputnicu za pregled kod jedne specijalistice jer mi stara uputnica nije valjala zbog nekog koda koji je istekao u 2.mjesecu, a bez uputnice ne mogu dobit nalaz. I odem ja kod doktorice, sva sreća jedina sma bila pa nisam morala čekat (kao ni danas ujutro kad sam isla dat urin - čudno, nije se nista neocekivano dogodilo, nista nisam ni prolila, ni zapišala). I tako dođem ja kod nje, dobar dan i to...treba mi recept i ta uputnica...Ona kaze OK, nekako mi brzo to sve isprinta i kaze da se žuri jer ima neki hitan slučaj. OK, to je riješeno, odem do sestre, ona kaže "20 kn molim vas", a naravno BISER zvan Nina nije uzela novce, pa je rekla sestri da se vraća za 20 min. Sva sreca da mi je kuća oko 5 min od ambulante. Vratim se nazad sa 50 kn. U roku od 15 min sam bila nazad. I sad, sestra gleda...doktorica nije napisala na uputnicu za sta je uputnica, valjda je zaboravila kako joj se žurilo. Super. I sad ja ovoj kazem da mi treba za EEG i onda se sjetim, ne nije za EEG nego za pregled kod specijaliste. I sad, ona to meni isprinta, s time da se broj knjižice isprintao 2 puta - prvi put ga je doktorica isprintala, a ova isto sad tako da to divno izgleda sada. NO, sisterka nije napisala pregled kod specijaliste nego EEG, ono sto sam prvo spomenula. Divno. Sad se moram OPET, po 3.put vraćat kod doktorice...a bemu...

No, to nije sve, a nene...

Dođem u dućan sa 20 kn...kupim kruha, kroasane neke za brata, sebi krafnu...i 24 sata..I vidim na kasi piše 18,10 kn. Gledam, hmm...ja imam 20 kn..i kazem ja nasoj prodavacici kao nemam novaca dosta, donijet cu ja...Ona vidi u mojoj ruci 20 kn i gleda kako nemam, pa račun je 18 kn..Ja sebi zabrijala (MRZIM TU RIJEČ ZABRIJATI ALI BAS MI PASE) da mi nije otkucala 24 sata. Mislim HELLO, sto se to smanom događa? A tek je počeo dan, tko zna sta ce se još dogodit danas....

UPDATE - čitaj kako piše!

Eto...šou se nastavlja mojim ponovnim odlaskom kod doktorice po novu uputnicu. Dođem tamo, i što nađem? Pol čekaonice poplavljeno! Došlo mi je da umrem od smijeha hahahahah:)))))) Srela neke poznate osobe pa smo malo popričale...čistačica je stigla jadna to koliko toliko uspješno čistila...OOOOK, dođem nekako na red (ovaj put je bilo podosta ljudi, ali nisam dugo čekala), sestra me prozove, zapamtila me od ujutro, ja kazem da sma joj krivo rekla bla bla..uzme ona korektor, obrise ono sta je pisalo, ručno napise sta treba...E da vi vidite na šta liči ta uputnica...boze sveti!:)) Onaj gornji dio di je kopija od knjizice je poduplan, ime preko imena, brojke preko brojki....Onda je ona rukom ponovno napisala ime i brojke, kao da se vidi...Onda trag od korektora na 2 mjesta, pa rukom napisano sta treba, onda 2 puta isti pecat je lupila, 2 puta je datum ja mislim se isprintao i sl...jao:D Bit cu sretna ako mi prime tu uputnicu:D Šećer na kraju, idem ča, a ona viče "knjizica, knjizica!" ja bi je ostavila tamo hehe:) Ali ona poplava me odusevila:D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.