Never be affraid to dream!

21.04.2007., subota

5 km i jedna piroška od sira

Jučerašnji dan je bio sve samo ne jednostavan i divan. Prvi dio dana, naravno:) Fax u 11:20. Inače predavanje traje do 12:50, ali sam morala otići zbog toga sto u 1 sam imalapregled kod doktorice, a od faxa do tamo mi treba dvadesetak minuta pa eto..Prvo treba otić po karton na polikliniku. Btw, skuhala sam se kad sam usla tamo u bolnicu pa sam se skinula i malo odahnula. Da bi mi sestra tamo rekla da mi uputnica ne važi. A?? Od 2.mjeseca oni ne smiju primati te uputnice. A divno. I šta sad? Rekla mi je da mogu ic kod doktorice ali da mi ne moze dat nalaz dok joj ne donesem novu uputnicu. Ok...Odem kod nje, čekam pol sata bzvz jer mi ju je bilo bed zaustavit na hodniku i da jedna zena je nije zaustavila ko zna kad bi ja to:) I tako,obavim za 5min sve i sad pičim nazad u grad, do Mrtvog kanala na bus za tjelesni. JOš 2 km setnje. OK. Dođem na Mrtvi, nađem se sa kolegicama i zajedno čekamo bus. Bus čekamo dobrih 20 minuta. Onda se kuhamo u busu do pripizdine zvane Pehlin - bez uvrede ako netko procita, a da tamo zivi , ali stvarno mi se PETKOM popodne NEDA ic gore samo na 40 min tjelesnog skojeg ionako odem ranije da stignem na bus za doma. Do pripizdine nam treba pol sata busom. OK...presvucem se, lovim okolo studentice, ulovim ih nekolicinu...onda ona atletika, skakali smo u dalj s odskocnom daskom, bas sam lijepo sletila pa su me leđa opet zabolila....jos dodatno, u cetvrtak sam dobila stvari,, tako da me i trbuh bolio. Zanimljiva kombinacija. Udijelila sam kolegici jedan NEOFEN, jer i nju muce tegobe, a i sama sam uzela jedan. Kliznem sa tzk-a 10 min ranije, presvucem se za minutu i na bus. JOš jedna vazna cinjenica-morala sam se vratit u stan po torbetinu i ondaopet pjeske na Zabicu. To je mojih 5 km. S tim da sam pojela jednu pirosku jer jednostavno nisam stigla jest. Trbuh je ajde prestao bolit i put do Zg-a je bio ugodan. I doslasam pol sata ranije jer je isao direktno u ZG. I eto...za secer na kraju dana dobih masazu. :) Al vruce je za poludit...uzas......kako cebit ljeti pitam se....:) Leteća pusa!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.