Never be affraid to dream!

13.04.2007., petak

Putovanje po Grčkoj

Kao što sam obećala nedavno da ću napisati ponešto o Grčkoj, eto da ispunim obećanje:)

Bilo je to u ljeto hm....2001. ako se ne varam...ili? Ne, mislim da je to bilo 2002. Ne, ipak 2001. Dobro nije ni važno, uglavnom bila sam završila 3.srednje. Bio je početak 9.mjeseca ali je svejedno bilo jako toplo. Išli smo 8 dana...od tih 8 4 je otpalo na putovanje brodom. To mi je bio još najljepši dio puta. Grčka je jako lijepa zemlja. Prvo što smo vidjeli su bili meteori. To je neki samostan ili sl. negdje u unutrašnjosti Grčke. Nije baš na moru eto:) Ah, vjerojatno je 5 km od mora, tko zna...neću nista rec da ne slazem:) Uglavnom, prije nego smo usli, mi cure smo morale obući neke njihove suknje (ciganske nekakve) jer zene ne smiju uc u hlačama. Ono..ooook...:) bemu, imam sliku sebe obučene u to, ali sma je pobrisala s kompa...a kad mi proradi laptop ću je naknadno dodati. Pogled je stvarno predivan s tih meteora. To je sve što znam reći o tome:) Nisam bas tip koji se zanima u povijest tih..umjetnosti. To je vise moja naj frendica za to:) Rea, pozdrav! :)
E da, moram priznati da mi se Atena nije svidila. Zašto? Djeluje mi nekako...ne znam..ruzna mi je kao grad. Plaza ispred naseg hotela je predivna kad je gledas s naseg balkona, ali kad dođeš tamo..koma..smeca je bilo dosta. Nisam umocila nogu u Jonsko more. U biti jesam...ali se nisam okupala:) Akropolu smo obisli, taman su tada bili neki radovi na njoj, renovirali je. Delfi su predivni također. Sve kameno...ima za hodati bome, ja skinula par kila tamo u Grčkoj:) A i jeli smo samo one kroasane 7 days:) Trebala bi ja češce na takve izlete di ima puno hodanja:) A i puno sam i prospavala u busu:) E da, ima jedna zanimljivost...u centru Atene kad smo bili...hm, pa, ispred svakog ducana ili štanda spava pas. Al doslovno svakog! Smijesno:) Potrošila sam 50 eura na ruksak, a mogla sam se cijenkat..:( AH...nisam osoba za cijenkanje:D
E btw...jako predivan zalazak sunca....mjesto se zove Sunion.
Bilo je jako lijepo, kupila sam i dvd o Grčkoj, na engleskom je. Ima svega na njemu, svakakvih zanimljivosti i sve je tamo što smo obisli. Znam 3 riječi na grčkom: PARAGALO, EFGARISTO, SAGAPO. Evo,pogodite što one znace:) Bez upotrebljavanja interneta kao pomagala:) To je to, ne mogu se ni sjetit vise di smo bili....Bilo je to ipak prije 5 godina...auf...zar je tako puno proslo? Ponekad se pozelim vratit u srednju. Jako mi je lijepo bilo. Kad je zavrsila cesto sam plakala bila, falio mi je razred...Eto, to je jedno od razdoblja u zivotu i mora proci jednom...ne moze vječno trajati. Kažu da je na faxu najljepše...Pa...ne znam bi li se bas slozila s tim...super mi je bilo u srednjoj, a i sad mi je super na faxu. Ljencarim, ucim se samostalnom zivotu, zabavljam se, ucim kad zatreba...nema nikakve prisile...Ali svaki vikend se vracam doma...naravno kad ne idem negdje drugdje:) Mastam jednog dana ici na Novi Zeland...jednog dana....Znam da cu otici! Obecajem sama sebi! E, znate sta mi je baka danas rekla? Dođem joj se javit i zena je primijetila da sma imala nasminkane oci. I sad pita ona mene jel imam ja to nasminkane oči. Ja kazem da. Zasto? Onako napravi neku čudnu facu...kao "Ma, nije ti to zdravo, a i ružno je. Nemoj si mazat oči više, poslusaj bar jednom svoju baku.." Ča ča? Nije zdravo? "Jedna moja prijateljica je imala ozbiljnih problema jer je stalno mazala oči" Prvo: ja uopce se ne sminkam niti stalno, niti svaki dan nego kad mi pukne. (nisam joj to rekla, nesto slicno) :) Ah....ipak je ona bila mlada ohohooooooooo.....hehe. Al dobro,. prestat se mazat necu....nisam joj to rekla ali...ah..nek misli da hoću...da ne ispadnem neposlusna unuka:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.