Never be affraid to dream!

03.04.2007., utorak

Utorak...i veze na daljinu

Eto me na faxu, no nisam bila na predavanjima ni danas, a ni jučer:) Lijenčina nadasve! nego jučer je bio poseban slučaj jer smo malo zaspali, ali..svejedno mi je bilo divno jutro:) A danas nemam izgovora, jednostavno mi se nije dalo kvarit san, pa sam odkrnjala do PODNE I 23!!!!! Uzas! :) Vikend mi je bio super....super smo se proveli, bili u kinu gledat Mr.Beana:) nasmijali se i tako:) Nije ono da se kidaš od smijeha ali se bar konstantno smijuljis:) Sad vam mogu otkriti što je dobio Alex za rođendan:) Dobio je jednu preeeeeeeediiiivnu majicu, ma pre pre:) Onako je smećkaste boje, ima duge bijele rukave, ostalo je smeđe, piše na njoj bijelim slovima "BROKEN" i ispod piše Skandal malim slovima i tako:) I drago mi je da mu se svidila:) I dobra je veličina, to me bilo malo strah...:) Zašto baš majicu? pa ovako....imala sam jedno par ideja koje sam htjela realizirati ali mi je to propalo pa jednom je on izjavio da nema baš previše majica...ja si mislim...hmm....vidiš, dobra ideja:) ne bi mi to palo na pamet da on nije rekao:) I tako eto, dobio jednu jako lipu majicuuu:) Ima da je nosi sad! :) Zatoplilo je ljudi moji.....
Što vi mislite o vezama na daljinu?
Evo...ja mogu iz iskustva govoriti pa ću reći neka svoja opažanja i iskustva. Alex i ja smo udaljeni jedo 250 km....tako nešto, što u km zvuči puno, ali vremenski ni nije toliko. Busom je 2 i pol sata meni do Zg-a. I nije to tako strašno...a nije niti skupo, uspijem si odvojit tih 130 kn tako da nije problem. A što se tiče odvojenosti.....A ono....najviše što se nismo vidjeli je možda 2 i pol tjedna otkad smo zajedno...što ni nije toliko puno, ali vjerujte mi, i 4 dana su mi ponekad kao vječnost. Čujemo se svaki dan, nekad samo porukama, nekad ja zivkam i tako:) Ima neke čari i u tome....ne vidimo se svaki dan...kao da je nekako slađe ovako...ono čekaš čekaš...i napokon dočekaš i ful si hepi. Iako, naravno da bi ga voljela vidjet svaki dan....ali ne žalim se ni ovako. :) Uspijevaju takve veze ako oboje to žele. Ako jedan već nije siguran ili ne zna zapravo je li mu stalo do te druge osobe dovoljno da bi se potrudio onda to ne vodi nigdje. Imam i u tome iskustva hehe:) Ali ovo sada....ma...evo, stvarno mi je lijepo, mogu vam reć da nisam nikad u životu bila sretnija nego sada...napokon se kockice posložile na svoje mjesto. A trebalo im je podosta vremena. Sutra je Alexu rođendan.....srijeda.....:) Nadam se da ćeš ga provesti u zabavi, veselju, sa voljenim osobama....da će ti biti lijepo, nažderi se torte i kolača i svega..:) I zabavi se! :) I želim ti puno lijepih darova i iznenađenja:) I puno pusa:)
Pozdrav svima!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.