Never be affraid to dream!

30.03.2007., petak

Napokon petak

Evo, i to je došlo. Cijeli tjedan sam luda, samo to čekam i eto napokon:) Još samo jedno predavanje i krećem na bus...prema metropoli našoj. Sretna sam..presretna! Jošm sam uspila ić sa busom ranije od onog s kojim sam planirala ić, pa me i to dodatno veseli. Kupila sam dragome poklon za rođendan i baš sam zadovoljna s njim:) Al ne smijem još reći šta je dok ga on ne vidi:) nadam se da će mu se svidjeti:) Alex, ako ti se ne svidi jao i tebi i meni:) hehe....eto...da i kupila sam sebi parfem koji vrebam još od rođendana i nikako otić..D&G Light blue..baca na limun..ako slučajno znate...obožavam ga....:) Niš, idem na sljedeće predavanje, pa onda trk na bus:) Pozdrav vam šaljem:) Uživajte i vi ovaj vikend kao ja:) A svima onima kojima fali malo ljubavi neka se ne brinu - snaći će ih sreća kad tad. Znam po sebi....nisam ni ja baš imala sreće u ljubavi prije, a gle sad:) Ne brinite se, ja znam! Vjerujem u to:) Evo, šaljem vam svima malo svog optimizma:) Pusa svima vama:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.