Never be affraid to dream!

21.03.2007., srijeda

Skupila sam hrabrost......

I odlučila staviti jednu pjesmu....napisana je hm..ne znam točno datum..ali u 2.mjesecu. Pa...evo...

Misli

Prva si mi misao kada se budim
A zadnja prije nego me svlada san.
Na tebe prvog pomislim u navali sreće
Tvoj lik me tješi kada plačem.

Kad ugledam par kako se drži za ruke
Sjetim se tebe
Okus limunove cedevite i neoprano suđe
Ti mi padnes na pamet čim čujem onu pjesmu
Danima neprestano hodas mi u snovima.

Moje misli samo tebi vode
Pronađi me...u svojim mislima
Sretnimo se tamo
I ostanimo zauvijek...

Evo...:) Nisam nju mislila objaviti, ali nju imam zapisanu na mobitelu, a onu koju sam razmisljala staviti nemam, pa eto....drugi put:)
Ovo je za Alexa pjesma...:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.